T2k4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Som i topic, Var brukar man kunna hitta en Phoenix? Jag har bara sett en sån en gång och det var i uppdraget "A Home in The Hills". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Den går inte att hitta tror jag, men den finns i ett race i SF, kommer inte ihåg vilket men det e det ända stället jag vet vart man hittar den :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har också letat eftet en sådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Kör racet i SF men kör inte klart. Parkera bilen i lämpligt garage. Sen avbryt racet och spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag letar också efter den.. har sett den en gång. och det var när jag hoppade fallskärm rakt ner i vattnet så låg den där på botten :S Mitt ute i ingenstans..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag letar också efter den.. har sett den en gång. och det var när jag hoppade fallskärm rakt ner i vattnet så låg den där på botten :S Mitt ute i ingenstans..! Låg den i vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Låg den i vattnet? Aa jag blev helt total chockad.. Mitt ute i ingenstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag letar också efter den.. har sett den en gång. och det var när jag hoppade fallskärm rakt ner i vattnet så låg den där på botten :S Mitt ute i ingenstans..! Ehh jag tror inte riktigt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det tror inte jag heller på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tror det är en bugg. har för mig jag sett en snut ranger mitt ute i vattnet i hamnen (alltså inte så nära att man kan hoppa dit med den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tror det är en bugg. har för mig jag sett en snut ranger mitt ute i vattnet i hamnen (alltså inte så nära att man kan hoppa dit med den) Men den har säkert kört ner i vattnet själv eftersom det finns Polis Rangers på gatorna. Men det finns inga Phoenix på gatorna, det är de som är konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Herregud.. varför skulle jag ljuga om det? Självklart så var det ju en bugg eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts