Drewek Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 guld här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Går det inte att skita i bilskolan och göra den vid ett senare tillfälle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Går det inte att skita i bilskolan och göra den vid ett senare tillfälle? Om man inte vill behöver man inte göra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag klarade de 11 första på 10 min nu ska jag köra det sista är det svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Kan någon klara burn and lap åt mig det är för svårt för mig =( EDIT: Här är min save filGTASAsf1.b Redigerad 23 juni, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hr kommer man till bilskoaln??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När du har gjort några uppdrag i san fierro så ringer det någon och säger att du ska åka dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Imorgon ska jag åka iväg till söndag hoppas någon har hjälpt mig med burn and lap då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ingen som vill hjälpa mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag kom nyss på ett bra tips på burn and lap. Om man trycker på W jätte snabbt då kör bilen en liten bit utan att tiden startar Jag har bara provat fram till det vita strecket så jag vet inte om det funkar längre. Man ska altså trycka snabbt så bilen kör sen ska man trycka igen och igen och igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 City Slicking är faen omöjlig har ingen några tips vid första C.P har jag kört i cirka 45-50 sek det är fan ömöjligt!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 City Slicking är faen omöjlig har ingen några tips vid första C.P har jag kört i cirka 45-50 sek det är fan ömöjligt!. Tycker inte den är speciellt svår. Ta vägen Drewek beskrev med kartan han la upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Jag kan fixa uppdraget åt dig mad-wille lägger upp snart EDIT: du skulle ju ha guld på den, får inge bättre än det du redan har Redigerad 23 juni, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag kan fixa uppdraget åt dig mad-wille lägger upp snart EDIT: du skulle ju ha guld på den, får inge bättre än det du redan har Jag har inte guld på burn and lap? Det är det jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tycker inte den är speciellt svår. Ta vägen Drewek beskrev med kartan han la upp. Det är den jag kör! vid första Check pointen har jag kört i 445 sek sedan går det bara åt helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det är den jag kör! vid första Check pointen har jag kört i 445 sek sedan går det bara åt helvete! Prova kör som MJ THE GAMER visade då fick jag guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tycker inte den är speciellt svår. Ta vägen Drewek beskrev med kartan han la upp. Drewek´s väg fungerar men personligen tyckker jag denna väg är lättare:S__skaman_g_ra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts