Jump to content

Bilskolan

Recommended Posts

Gör som på bilden. Gör en 180 så nära konen som möjligt. Det röda är för supper pprofesionals och det svarta borde alla kunna göra..

Jag gjorde någon blandning och nuddade en kon lite och trodde att jag skulle få silver för jag nuddade lite men jag fick guld :rolleyes:

post-31-1119131150_thumb.jpg

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klarade precis "Burn and lap" efter ca 6 timmars spelade. Jag har nog aldrig varit så frustrerad över något moment i ett spel som detta. Äntligen! YEEEEEEEEEESSS!!!! Det är bara att köra tills man klarar det helt enkelt... Jag avundas de som klarade det på 5-15 försök...!

Redigerad av johle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade precis "Burn and lap" efter ca 6 timmars spelade. Jag har nog aldrig varit så frustrerad över något moment i ett spel som detta. Äntligen! YEEEEEEEEEESSS!!!! Det är bara att köra tills man klarar det helt enkelt... Jag avundas de som klarade det på 5-15 försök...!

Pjuh gör inte så stor sak av det bara. Gillar inte att vara så "bra" -_- :">

Men jag behöver hjälp me Wheely wave, P.I.T Manöver, City Slicking och nån mer :P

City Slicking.

Om jag kör sakta får jag ingen skada men kör för sakta,

om jag kör för snabbt får jag skada men bra tid.

Finns inget br sätt å klara guld på den :'(

Fick silver på allt (guld på vissa) på första försöket. Så jag har alltid haft Super gt'n och Bullet. Men Hotknife vill jag ha.

Och bvar får man när man klarat en lista i hamnen? Jag har klarat den men jag fick ingenting :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YES JAG KLARADE 100% PÅ City Slicking :huh:

Hjälp.

Jag har 87% som bäst på den.

Hur ska jag göra?

Jag tar den stora vägen till den där gräsplätten vid flickvännen. Där tar jag nån av dom två vägarna sen när jag kommer till checkpoint 1 vänder jag och tar samma väg tillbaka. Är det en bra väg och jag ska fortsätta så tills jag klarar det eller finns det någon bättra väg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tatt fra min egen guide:

City Slicking

Hovedsakelig, følger du rett og slett ruta på dette kartet. Kjør mest mulig på skinnene. På kartet ser du hvor du burde kutte svingen etter den første lange strekningen. Kutt den kraftig, men ikke speed hele tiden. Ellers følger du ruta, og flytt kameraet litt opp før bakketopper for å se om det kommer møtende trafikk. Ta det rolig utfor den siste bakken. Du kan kjøre ned et menneske, og kanskje en lyktestolpe uten å få damage penalty. Kom deg i mål på under 100 sekunder for å få gull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad betyder detta ;P

Dette er en av de aller vanskeligste øvelsene. Det var denne jeg sleit lengst med. Det kan være lurt å ta pauser når man blir frustrert.

Kjør banen som om den var oval. Med andre ord må du kutte hjørnene så mye som mulig. Personlig likte jeg å bruke kun den vanlig bremsa. Men mange har også klart det ved å bruke både vanlig bremse og brekket, så det må du nesten teste selv. Etter hvert lærer du også hvor du må bremse før svingen. Å ha kameraet i "første person" er også en mulighet. For å få gull må du fullføre på under 36 sekunder.

Ikke gi opp, jeg brukte selv over 100 forsøk på dette

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad betyder detta  ^_^

Dette er en av de aller vanskeligste øvelsene. Det var denne jeg sleit lengst med. Det kan være lurt å ta pauser når man blir frustrert.

Kjør banen som om den var oval. Med andre ord må du kutte hjørnene så mye som mulig. Personlig likte jeg å bruke kun den vanlig bremsa. Men mange har også klart det ved å bruke både vanlig bremse og brekket, så det må du nesten teste selv. Etter hvert lærer du også hvor du må bremse før svingen. Å ha kameraet i "første person" er også en mulighet. For å få gull må du fullføre på under 36 sekunder.

Ikke gi opp, jeg brukte selv over 100 forsøk på dette

Försök till översättning ;P

"Detta är en av de allra jobbigaste momenten. Det var denna jag höll på med längst. De kan vara nödvändigt att ta pauser när man blir frustrerad.

Kör banan som om den vore oval. Med andra ord ska du skära hörnen så mycke som möjligt. Personligen gillade jag att använda den vanliga bromsen, men många har oxå klarat den genom att använda den vanliga bromsen och handbromsen, så du får prova dig fram vad som passar dig bäst. Efter ett tag lär du dig hur du ska bromsa för att skära hörnet fint. Att ha kameran i "förstapersons-vinkel" kan möjligen underlätta. För guld krävs att du klara det under 36 sekunder. Ge inte upp, jag föröskte över 100 gånger själv på denna"

Denna övningen är helt klart svårast, enligt mig. Blev riktigt glad när jag klarade den på 36.01 sek. :ph34r:

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor