Mad-Wille Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jag har 2 st "uppdrag" kvar i bilskolan men jag kan inte klara dom. Det är "City slicking" mitt bästa är 70% och "Burn and lap" mitt bästa är 88% Kan ni ge tips som gör det lättare att klara dom? ex om det är lättare att börja från höger sida eller vänster och kanske ni vet en bra väg på "City slicking" EDIT: Jag vill ha guld och har spelet på pc EDIT: Nu har jag klarat 100% på City slicking och 95% på burn and lap :'( EDIT: Kan någon hjälpa mig med burn and lap det är skit svårt Bara ladda hem min save fil och klara det åt mig så är ni jätte snälla. GTASAsf1.b Redigerad 22 juni, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Man ska väll ha minst 70% för att klara det så om du fick 70% och 88% så har du ju klarat dom. Redigerad 18 juni, 2005 av Bryngel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Man ska väll ha minst 70% för att klara det så om du fick 70% och 88% så har du ju klarat dom. Han kanske vill ha guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ja jag vill ha guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har guld på alla förutom burn'n'lap..Den har jag 99% på...ge mig karta så ska ja visa vägen på city slicking... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Här är en karta jag hittade på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Den här vägen..ligg i mitten av gatan..så du inte blir påkörd..du kan krocka i en lyktstolpe...utan att det tar till skada.. Redigerad 18 juni, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Klarade äntligen burn and lap, man måste typ knuffa in konerna längst ut lite så att varven blir lite kortare... Tror man har 36 sekunder på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Klarade äntligen burn and lap, man måste typ knuffa in konerna längst ut lite så att varven blir lite kortare... Tror man har 36 sekunder på sig Men om man rör konerna så får man väl minuspoäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men om man rör konerna så får man väl minuspoäng? Jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Inte om man bara välter dom, alltså petar in dom en liten bit. Har dock fortfarande inte klarat guld på burn n lap... svårt som F*N! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Inte om man bara välter dom, alltså petar in dom en liten bit. Har dock fortfarande inte klarat guld på burn n lap... svårt som F*N! Jag har guld. Tänk dig att du är professionel och ta in så korta svängar som möjligt. Jag kan visa om någon gör en karta över hur banan ser ut har inte tid att leta/göra en nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Burn n' lap är den ända jag har kvar, hatar den Vilken kameraview ska man ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Burn n' lap är den ända jag har kvar, hatar den Vilken kameraview ska man ha? Vanliga. Asså inte den långt ifrån inte den nära den mittimellan. Men kan jag få en karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 99% PÅ City Slicking jag råkade krocka i något så jag fck minus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 99% PÅ City Slicking jag råkade krocka i något så jag fck minus Kan nån göra en karta på Burn N Lap eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Kan nån göra en karta på Burn N Lap eller? En karta? Det är ju en rund bana?! Äru norsk eller? Hatade Burn N Lap när jag spelade SA. Tog runt 15 försök att få guld på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 En karta? Det är ju en rund bana?! Äru norsk eller? Hatade Burn N Lap när jag spelade SA. Tog runt 15 försök att få guld på skiten. Fick guld på 5 försöket =P Jo den är typ oval men ska visa hur jag tog svängarna för att få guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Kan nån göra en karta på Burn N Lap eller? Hahahaha, Nööjd?<-- Inte? Det är jag=) Redigerad 18 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts