Dompa Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har hört att Zero missionen ska vara sjuuukt svåra...och nu så undrar jag måste jag köra dom? Har undvikit zero ganska länge nu och klarade nyss missionet när man ska spränga crack fabriken...och nu fick jag ett samtal att ja ska åka till en ranch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nej, du måste inte göra Zero missionen för att klara storyn, men du måste klara dom för att få 100% och ja dom e SJUKT svåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Sådär dom är roliga. det första är rolig, inte så himla svårt. det andra måste du kunna flyga skjuta med flygplan och va snabb för. det andra är ganska enkelt. ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag tyckte dom var jätte lätta och roliga När man klarar dom får man ett dollar tecken som ger 5000 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har fastnat på den andra, den är sjukt svår, det går inte att åka med det är lilla skit planet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har fastnat på den andra, den är sjukt svår, det går inte att åka med det är lilla skit planet... Tur att det inte bara är jag som tycker dom är sjukt svåra. Det första klarar jag ganska lätt men det andra är omöjligt. Jag lyckas skjuta alla langarna men jag hinner inte tillbaka till Zero innan batteriet (?) är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Tycker det första är svårt, det andra är svårare, men det tredje är hur lätt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Tur att det inte bara är jag som tycker dom är sjukt svåra. Det första klarar jag ganska lätt men det andra är omöjligt. Jag lyckas skjuta alla langarna men jag hinner inte tillbaka till Zero innan batteriet (?) är slut. Precis, det första ägde jag på =) Tror det är typ bensin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Andra uppdraget är skitjopbbigt. Kan inte styra planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Tycker alla var lätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Dom är jätte lätta på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Hur f*n kan ni tycka de är lätta? =P Redigerad 19 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts