graffe Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har Microsoft Sidewinder ForceFeedback ratt till pc. Jag har funderat på att köpa San Andreas till pc, men jag vill helst spela det med ratt och pedaler. Jag har VC och det funkar inte med ratt fastän att rockstar sa att det skulle funka. Nu undrar jag om man kan köra SA med ratt, och sedan när man skall gå använda tagentbordet? Tacksam för svar, gärna någon som testat själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Min kusin kör med "Joystick" och det går utmärkt.. Så jag TROR inte det ska vara nått problem med Ratt och pedaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Min kusin kör med "Joystick" och det går utmärkt.. Så jag TROR inte det ska vara nått problem med Ratt och pedaler Jag har precis samma ratt, det gick inte att spela med ratt först men sen laddade jag ner drivruter, så det fungerade efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Skulle du kunna ge mig länk till drivrutinerna tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts