johle Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Körde precis detta triatlon 8elelr avd det nu är). Klarade på tiden 9.26. Kom 8/9. Det är ju helt omöjligt! Eller gör jag fel? Jag har max på stamina och har max på muscle. Inget fett. Nu har visserigen muscle gått ner tre "pluppar" under tiden jag sprang. Vad gör jag för fel? Ska man inte ge gärnet hela tiden för at spara nergi eller nåt? Kanske vräka i isg mat innan? Han pallar ju inte springa för fem öre! Första biten simmar han rätt bra, men han orkar inte hela biten. När man ska byta till cykel ligger de väl en tio sekunder före eller så. Sen cyklar jag förbi några. Tyvärr orkar han itne cykla så länge och definitivt itne springa sen. Jag har max på cycling skill också. Inte så bra på swimming dock. Men det bore väl gå att kompensera tycker man? Hur gör ni? Vad får man när man klarar det? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Bli av med lite muskler... Man springer saktare med mycket muskler, så min rekomendation är att bli av med musklerna helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men hur svårt kan det vara att slå sin egna kuk? :/ (beat the cock haha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Var ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Du kan inte köra i full fart hela tiden. Motstå frestelsen att simma asfort i början. Simma faktiskt bara genom att trycka W. De kommer att komma en ganska bra bit före dig, men du kommer att ta igen ordentligt på cykeln. Det är ganska lugnt att trampa så mycket du kan, men i nerförsbackar, låt han bara rulla. Och när du ligger bland de första, åk inte ifrån dom. Ta det lugnt och var bakom dom. Plats 3-4 ungefär. Sista grejen är att springa. Gör så att du springer fort en kort stund, spring sen bara genom W, spring sen med W och mellanslag, och fortsätt så hela vägen upp till målet. När jag klarade det på PS2:an såg jag inte ens motståndarna när jag gick i mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vart finns detta någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts