Drewek Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Nån som vet om det finns en tranier som funkar. Edit har hittat nu Redigerad 18 juni, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Sorry för dubbel men vart ligger Save filerna? Redigerad 18 juni, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Sorry för dubbel men vart ligger Save filerna? Undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Under Application Data i Mina dokument kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Mycket härligt spel. Käns svårare att köra bilarna. Njuter mer av detta än vad jag gjorde med NFSU spelen. Grafiken är underbar, storyn lik nfsu-spelen (blabla race? oj.. pengar... wiee.. snabbare bil... race? wieeee vinner.) Banorna varierar mycket mer än vad de gjorde i NFSU. Här finns ovaler och race på landet Mycket bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ganska kul racingspel (har spelat det på ps2-demo) men inget som jag tror är värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) *varför skrev jag detta * Redigerad 30 juni, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag var ute och plockade bär och då hittade jag det gött med socker och mjölk Är det meningen att vi skall anteckna.. eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hmm, mer än en vecka gammal tråd, är det bara jag som spelar detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Under Application Data i Mina dokument kanske? Application Data ligger inte alls i mina dokument Gå in på den hårddisk där Documents and Settings\XXXXX\Application Data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hmm, mer än en vecka gammal tråd, är det bara jag som spelar detta spel? Håller på att plocka bär. Sen ska det spelas =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hmm, mer än en vecka gammal tråd, är det bara jag som spelar detta spel? Ja, och alldeles för mycket Finns det folk som spelar online då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Jag spelar online Det är kul i allafall Edit: en gång vann jag över Viper när jag körde med Punto Redigerad 2 juli, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är detta spel roligare än NFSU 2 och GT4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är detta spel roligare än NFSU 2 och GT4? Jag tycker det slår NFSu2 lätt Jag har inte spelat GT4 än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 det spelet sög mycket sämre grafik än nfsu bilarna låter skit å det e tråkigt...man kör typ samma bana hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 det spelet sög mycket sämre grafik än nfsu bilarna låter skit å det e tråkigt...man kör typ samma bana hela tiden Då är det din dator som suger hårt, grafiken är okej tycker jag. Och banorna varierar ganske mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Min dator e 3 år gammal så...jag har Nvidia geforce4 Ti 4200....men det suger ändå vet ej om det e bra grafik kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Min dator e 3 år gammal så...jag har Nvidia geforce4 Ti 4200....men det suger ändå vet ej om det e bra grafik kort 3 år är ju.... nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nån som har Honda NSX??? asså det är ju värsta bilen, bakhjulsdriften är inte så jobbig så länge man ligger under 500 hk, och så gör den 200 på varenda raka (:!!! sorry om jag drog upp topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts