nexus Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Tror ni spelet kommer bli bra det tror jag fast det kommer igenligen suga stort det kommer till xbox och ps2 och inte PC :'( http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4302 Redigerad 18 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Tror inte det kommer bli bra, en bild håller han i en spökboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha! Fyfan vad skönt det verkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag skriver som jag skrev där; om man riktar in sig på handlingen och gör själva spelandet roligt så tror jag att det kan bli bra. Riktar man däremot in sig på fjantigheter såsom i t.ex "State of Emergency" så blir det bara tråkigt och smaklöst. Jag vill ha spel med bra handling, detta kan, om det faller i rätt händer, bli ett sådant! Sådär härligt udda, det är väl härligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vet inte riktigt vad jag ska tro, hittills av det man kan läsa och de bilder man kan se så verkar det rätt så värdelöst tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha, ska man vara en mobbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Tycker det verka som ett skämt, hoppas dom inte gör det och gör GTA bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha, ska man vara en mobbare? Man är typ mobbad men sen ska man slåss tillbaka och bli den som mobbar istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Man är typ mobbad men sen ska man slåss tillbaka och bli den som mobbar istället! Ah jag fattar, samma koncept som GTAspelen. Börja med inget och sluta upp med allt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ser rätt lovande ut enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vet inte riktigt vad jag ska tro, hittills av det man kan läsa och de bilder man kan se så verkar det rätt så värdelöst tycker jag. W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det spelet lär nog få kretik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Fast konceptet verka roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts