ZliPp Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ja, hur kan man förminska filmer i sony vegas 6, dom ska gärna ha kvar sin kvalité också. Har sökt, visste inte riktigt vad jag skulle söka på, så om ni kan länka till en guide, eller skriva en egen så skulle jag bli glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad har filmerna för format? wmv-filer blir ju inte så stora har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är avi filer, spelade in med fraps. I viritualdub så blir ju kvalitén usel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är avi filer, spelade in med fraps. I viritualdub så blir ju kvalitén usel Ta och spara som Windows Media Video V9 (.vmw). Sen väljer du "Template". Jag brukar ta 1 Mbps Video, blir faktiskt ganska bra kvalité. Men testa dig fram med de olika "Templatesen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ta och spara som Windows Media Video V9 (.vmw). Sen väljer du "Template". Jag brukar ta 1 Mbps Video, blir faktiskt ganska bra kvalité. Men testa dig fram med de olika "Templatesen". Tack så jätte mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts