the-copy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har också fått ett sånt ja slängde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Stilen är handskriven men brevet är maskinskrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag vill också få ett sånt där brev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag vill också få ett sånt där brev!!! Bra, då är vi två Nee men antagligen är det nån som driver med dig eller har sänt fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Står det ditt namn på brevet? Annars kan det vara fel skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Fattar ingenting.. Vadå för brev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Fattar ingenting.. Vadå för brev? ..kolla på första sidan kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Du har säkert något psyksjuk som granne och dom skickade fel. Fallet avklarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det står Herr Al******** ***** och PS jag har ingen Psycho granne ... och flera andra runt omkring här har fått samma brev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det står Herr Al******** ***** och PS jag har ingen Psycho granne ... och flera andra runt omkring här har fått samma brev. Ni delar alltså brev? du får brevet och läser det, sen åker det iväg till grannen? men du kanske menar att flera har fått ett likadant brev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kedjebrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Varför säger alla en "OND" sekt? Tänk om dom verkligen vill att de kosmiska maktens heliga väktare vill skydda honom. Tänk om han hittar 2974218474120 miljoner kronor på en parkbänk 10 min senare möter han sitt livs kärlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Varför säger alla en "OND" sekt? Tänk om dom verkligen vill att de kosmiska maktens heliga väktare vill skydda honom. Tänk om han hittar 2974218474120 miljoner kronor på en parkbänk 10 min senare möter han sitt livs kärlek? Tänk så är det folk som vill lura honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts