Perlan Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jo... Jag undrar varför klockan på gtasajten går en timme för snabbt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Den går inte för snabbt för mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 För mig är klockan 12 nu... Och i värkligheten så är den 11 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Gå in där http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=UserCP&CODE=04 och kolla så att det står "(GMT + 1 Hours ) Berlin, Brussel, Copenhagen, mm" och inte +2 eller nått sånt Redigerad 18 juni, 2005 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Gå in där http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=UserCP&CODE=04 och kolla så att det står "(GMT + 1 Hours ) Berlin, Brussel, Copenhagen, mm" och inte +2 eller nått sånt Okej.. Fixat... TACK EDIT: Nu har jag GMT + 1 Hours... Och då stod det: Posted on Jun 18 2005, 12:04.... EDIT 2: Det skulle vara på (GMT) Casablanca, Dublin, Edinburgh, London, Lisbon, Monrovia Perlan is a N00B today.... :/ Redigerad 18 juni, 2005 av Perlan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Humm.. för mig skulle det vara "(GMT + 1 Hours ) Berlin, Brussel, Copenhagen, Madrid, Paris, Rome" Är "Is daylight savings time in effect?" ikryssad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Borde detta inte stå i en GTAsajten-Forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Borde detta inte stå i en GTAsajten-Forumet? Bra för att det står i din signatur måste du inte missbruka den... För mig är det GMT+1 och "Is daylight savings time in effect?" ej ikryssad. Redigerad 18 juni, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Humm.. för mig skulle det vara "(GMT + 1 Hours ) Berlin, Brussel, Copenhagen, Madrid, Paris, Rome" Är "Is daylight savings time in effect?" ikryssad? Ja, den är ikryssad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ja, den är ikryssad... Det ska den inte vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det ska den inte vara. Nu fixade jag dina inställningar Xogede.... Det funkar PERFECT.... ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Perlan is a N00B today.... :/ Är han inte alltid det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns det en klocka på gtasajten? vardå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns det en klocka på gtasajten? vardå? Men du.. e du blind? ovanför varenda post Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Men du.. e du blind? ovanför varenda post Det är inte ett klocka, det är en tidpunkt. Klockor går ju! Är du blind eller bara jävligt dum i huvudet? Tihi =) (Observera humorn, jag vill inte framstå som taskig...) Editation. men det jag sade om tidpunkt/klocka tycker jag stämmer. Redigerad 18 juni, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är inte ett klocka, det är en tidpunkt. Klockor går ju! Är du blind eller bara jävligt dum i huvudet? Tihi =) (Observera humorn, jag vill inte framstå som taskig...) Editation. men det jag sade om tidpunkt/klocka tycker jag stämmer. Ha Ha Ha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nu har den här topicen gått lite över styr... *RAPPORTERAD* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts