Perlan Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jo.. jag behöver lite hjälp med Macromedia Flash MX 2004... Hur fixar man ljud ? (Eget ljud som man spelat in på tex Ljudinspelaren...)Kan man fixa en ny flash film som är större än 500x500 ? (isåfall... hur ?) Redigerad 18 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ingen ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ingen ? :'( Onödigt att dubbelposta.. Det är inte särkilt många som är online vid denna tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Mjo, Tryck på "Text>Tracking>Increase Redigerad 18 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Mjo, Tryck på "Text>Tracking>Increase Då gör man ju så att det blir mellanrumm mellan texten man skrivit... Läs mina frågor... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Kolla här: Ljudet: Spara en ljudfil som du gjort. Välj File--->Import---->Open external library Välj ljudfilen Dra ljudfilen (den finns till höger i menyn, det ska stå Library) och dra den till en keyframe. Redigerad 18 juni, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 TACK !!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 På tal om flash... Kan någon säga mig hur man gör en simpel flash-film? Typ med sträckgubbar? Jag har Macromedia Flash MX 2004... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 På tal om flash... Kan någon säga mig hur man gör en simpel flash-film? Typ med sträckgubbar? Jag har Macromedia Flash MX 2004... Rita, F7, rita, F7, rita, F7, rita, F7, rita, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Rita, F7, rita, F7, rita, F7, rita, F7, rita, osv. Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En ny fråga... Jag har gjort en film med Macromedia Flash MX 2004... och nu vill jag öppna den med Macromedia Flash MX.... Varför går inte det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En ny fråga... Jag har gjort en film med Macromedia Flash MX 2004... och nu vill jag öppna den med Macromedia Flash MX.... Varför går inte det ? Spara som> Välj Flash MX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 En ny fråga... Jag har gjort en film med Macromedia Flash MX 2004... och nu vill jag öppna den med Macromedia Flash MX.... Varför går inte det ? Exporterar du till SWF går det inte att öppna den i Flash igen, utan du får ta och spara som FLA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts