Nick Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vem är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hans flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 En flickvän. Eller det vill säga hon kan bli din flickvän om du går fram och snackar med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det fattade jag väl, men vem är hon? Namn? Hon säger att vi inte passar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Katie Zhan - Avispa Country Club, San Fierro: golf banan 12.00 - 00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Varför är bilden helt svart? Man ser ju inte något, ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Varför är bilden helt svart? Man ser ju inte något, ska det vara så? Det är kl 6 på morgonen på den bilden + att den ser ut att vara jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är kl 6 på morgonen på den bilden + att den ser ut att vara jpg + att jag står i ett mörkt område.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 "Ta" henne som flickvän! Grymt bra. Dör du så tappar du inga vapen eller pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Katie Zhan Meet: Avispa Country Club, San Fierro northeast corner of golfcourse Home: Juniper Hollow, San Fierro 12:00-24:00 Preference: Any Fat, High Muscle Dinner: Diner preferred Fun: Drive fast and wrecklessly Other: Dancing Initial Benefit: Free Hospital visits 50% Bonus: Romero vehicle 100% Bonus: Paramedic Suit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad är det för döskalle på kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad är det för döskalle på kartan? Det är en som du gör uppdrag hos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Okey, har klarat alla uppdragen men kommer visserligen inte ihåg den =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är en som du gör uppdrag hos Men vem är det? Har glömt nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men vem är det? Har glömt nämligen. Det enda jag kan säga är att han heter Jizzy och är en pimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det enda jag kan säga är att han heter Jizzy och är en pimp Räcker gott och väl för att jag ska veta vem det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Räcker gott och väl för att jag ska veta vem det är Ok.. kommer nämligen inte heller ihåg så mycket mer om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) "Ta" henne som flickvän! Grymt bra. Dör du så tappar du inga vapen eller pengar! Hm? Menar du efter polisstation's eller sjukhus besök? Jag laddar ändå alltid om när jag dör eller hamnar på polisstationen.. @Azore: Konstigt nog har jag lite fett (mindre än mitten) och fullt på muskler, men hon klagar bara på att vi inte passar =) Redigerad 18 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts