RavenE Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Är det ngn som kan tipsa mig om ett bra program där man kan mixa låtar? Med mixa menar jag: Klippa ihop, ta bort, lägga till, eko, m.m Hoppas att ni fattar vad jag menar... Just nu har jag ett program som heter Wavepad, men jag vill ha ett värre program. Det ska vara GRATIS!! Helst på svenska, men inget måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Soundforge var gratis förut och jag tror att man kunde göra det du ville. Vart aldrig insatt i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Men det kan man ju på Wavepad oxå...ska kolla om det är bra det där programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är det ngn som kan tipsa mig om ett bra program där man kan mixa låtar? Med mixa menar jag: Klippa ihop, ta bort, lägga till, eko, m.m Hoppas att ni fattar vad jag menar... Just nu har jag ett program som heter Wavepad, men jag vill ha ett värre program. Det ska vara GRATIS!! Helst på svenska, men inget måste! Vart fixar man wavepad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är inte alla program gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 BroDD: GOOOOGLA FFS! Acid pro loop annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 BroDD: GOOOOGLA FFS! Acid pro loop annars... Ett forum är till för att prata, fråga.. så... nä? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ett forum är till för att prata, fråga.. så... nä? Aharu, men jag kan ju säga att om du googlar så får du hela första sidan full med svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Aharu, men jag kan ju säga att om du googlar så får du hela första sidan full med svar Men säg såhär då. Det är säkert flera musikcommunityn som fått frågan. Om dom skulle säga "use google" istället för att svara så skulle ju ingen sida ha svaret.. http://xpisc.se/v.15/upl/bilder/smartass.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts