Guest Cyper Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) En kille vid namn Uwe Boll har fått rättigheter på att göra en film av Postal spelen. Läs mer här: http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4339 Hur tror ni filmen blir? OBS: Kommer filmen säljs den förmodligen inte här i Sverige, eftersom bara spelet är förbjudet. Edit: Kanske postat i fel Forum. Redigerad 17 juni, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hur tror ni filmen blir? Hmm.. svårt.. våldsam? hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Filmen blir våldsamt fult och konstig, därmed dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Jag kommer att fixa den, måste bara se den!! Redigerad 17 juni, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hoppas att det blir en splatter-komedi.. i stil med Braindead... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Fel forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Uwe Boll... Hmm, det står här något om 'Far Cry' också, samt en massa andra kommande filmer... Mångsidig kille den där Uwe. *EDIT* Vad fan, det är BARA spel! Redigerad 17 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Nä, nu blir jag sur... Någon borde kolla lite åt äldre spel som verkligen förtjänar en långfilm... jag snackar om "The Legend of Zelda", den skulle kunna bli tidernas bästa film, bara jag fick tag i Shigeru Miyamoto på något sätt... Eller "Half-Life"! Tänk er Christian Bale, som Gordon Freeman, springa genom Black Mesa med musik i bakgrunden av Hans Zimmer... Redigerad 17 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nä, nu blir jag sur... Någon borde kolla lite åt äldre spel som verkligen förtjänar en långfilm... jag snackar om "The Legend of Zelda", den skulle kunna bli tidernas bästa film, bara jag fick tag i Shigeru Miyamoto på något sätt... Eller "Half-Life"! Tänk er Christian Bale, som Gordon Freeman, springa genom Black Mesa med musik i bakgrunden av Hans Zimmer... Vågar man verkligen göra The Legend of Zelda-spelen till film? Det tycker jag skulle förstöra tjusning med dem lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Vågar man verkligen göra The Legend of Zelda-spelen till film? Det tycker jag skulle förstöra tjusning med dem lite Bara man gör det rätt och inte: "Hej, jag heter Paul W.S. Anderson och jag ska göra en filmatisering av The Legend of Zelda-spelen. Jippie! Jag ska lägga lite touch av AVP och Resident Evil, filmen ska vara från 11 år och Link ska äga allt och alla, yeah, inte få en skråma på kroppen! Filmen ska vara 1,5 timme lång och vara så jävla tråkig, mörk och dyster..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Kommer nog aldrig orka se den ändå. Inte för att jag har sett någon av Uwe Bolls filmer men det låter inte som att han är en särskilt bra regissör när Gamereactor kallar han för "turbousel". Plus att jag ändå aldrig har spelat Postal så orka se en filmatisering av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Uwe Boll... Hmm, det står här något om 'Far Cry' också, samt en massa andra kommande filmer... Mångsidig kille den där Uwe. *EDIT* Vad fan, det är BARA spel! Mm, men om du tar en liten titt! "Status Updated: 20 February 2004" allså det kanske inte vart nått av Far Cry då (tycker det är de bästa spelet hittils) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Att Uwe gillar att göra film av spel är ingen nyhet. Men att han ska göra film av ett av världens sämsta spel är faktiskt en riktigt underhållande tanke. Vad tänker mannen med? "Hey dudes, lets make a movie out of that game...ehm...Postal. You know the one with no plot whatsoever, just a guy lurking around killing people randomly with shovels and stuff." "That's such a great idea man...dude...Boll." "That'll make a great movie man, top at the box office world wide, you're such a dude...Boll...man" Jaja, bara han inte kommer och förstör spelserier jag gillar med usla filmadaptioner. Redigerad 18 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Woohoo, spelet är råååbra filmen kommer att äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha fan vad tråkig filmen lär bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Filmen kommer att äga, precis som spelet! Fan vad roligt att se nån jävel bara ligga och skrika utan armar och ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Filmen kommer att äga, precis som spelet! Fan vad roligt att se nån jävel bara ligga och skrika utan armar och ben. ... ? ... ...är jag ensam om att uppskatta en intressant disskusion mer än lemlästningar? !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 ... ? ... ...är jag ensam om att uppskatta en intressant disskusion mer än lemlästningar? !! Nope . Några här verkar antingen vara 7 år eller sjuka i huvudet. "WOW, DOM LIGGER DÄR OCH LIDER DÄR UTAN BEN. SHIT VAD COOLT." Väx upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är inte coolt, utan roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Roligt? Min lillebrorsa smågarva när jag mördade folk i SA. Redigerad 18 juni, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts