Sikorka Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Skulle bara fråga en snabb sak som jag råkade hitta... Systemets Vänteprocessen är 99... Är detta ovanligt eller? Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Skulle bara fråga en snabb sak som jag råkade hitta... Systemets Vänteprocessen är 99... Är detta ovanligt eller? Bild: Nej helt normalt. Tror jag eftersom det är så för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Systemets Vänteprocess är det som är ledigt, dvs inget att oroa sej för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Okej, Tackar! *nu kan jag vara lungn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts