Jump to content

Insekter


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När jag såg den här topicen kom jag att tänka på en film jag såg för ett tag sedan som visar hur ett 30-tal jättegetingar anfaller och tar kål på en hel bikoloni.

Ni som är rädda för stora getingar ska inte se den filmen. Gå in här och klicka på documentary men skyll inte på mig om ni inte kan sova sen. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag såg den här topicen kom jag att tänka på en film jag såg för ett tag sedan som visar hur ett 30-tal jättegetingar anfaller och tar kål på en hel bikoloni.

Ni som är rädda för stora getingar ska inte se den filmen. Gå in här och klicka på documentary men skyll inte på mig om ni inte kan sova sen. -_-

Haha, såg ut som Starwars: Getingarnas attack.

Dom skall vara 5 gånger så stora som europeiska honungsbin, huuge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag såg den här topicen kom jag att tänka på en film jag såg för ett tag sedan som visar hur ett 30-tal jättegetingar anfaller och tar kål på en hel bikoloni.

Ni som är rädda för stora getingar ska inte se den filmen. Gå in här och klicka på documentary men skyll inte på mig om ni inte kan sova sen.  :lol:

Japp har sett den förut. Men bin är rätt små så getingarna är väl inte överdrivet stora.

Nånting extremt jävla äckligt är dock botflies. Ta en titt här http://www.ambergriscaye.com/pages/town/botfly.html

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte getingar o skit e farligt men, ja hatar håriga små kryp o sånt skit. håriga saker mellan 0.5 - 10cm.

Det är då de är som sötast! :rolleyes: Tro det eller ej men det här dåliga ryktet om att insekter är farliga och shit...stämmer inte riktigt! Finns inte ett enda farligt 6-bent djur i sverige....om man inte är allergisk! Skönt att se att hobbyn växer i alla fall! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...