GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har jävligt svårt att tro att en 5 cm lång skalbagge får plats i ett öra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Dom är fina! och värda en del pengar om amn lyckas avla på dem! Jag kommer bli riiiiiiiiiiik!!! Menar du harkrankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 *får tankar om myror som kryper ner i urinröret* AAAH, SLUTA. Fyfan. Hmm, insekter? Med ont skall ont bekämpas. Eldkastare åt folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 När jag såg den här topicen kom jag att tänka på en film jag såg för ett tag sedan som visar hur ett 30-tal jättegetingar anfaller och tar kål på en hel bikoloni. Ni som är rädda för stora getingar ska inte se den filmen. Gå in här och klicka på documentary men skyll inte på mig om ni inte kan sova sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 När jag såg den här topicen kom jag att tänka på en film jag såg för ett tag sedan som visar hur ett 30-tal jättegetingar anfaller och tar kål på en hel bikoloni. Ni som är rädda för stora getingar ska inte se den filmen. Gå in här och klicka på documentary men skyll inte på mig om ni inte kan sova sen. Haha, såg ut som Starwars: Getingarnas attack. Dom skall vara 5 gånger så stora som europeiska honungsbin, huuge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Menar du harkrankar? Nope men det finns intresse för insekter, såsom: skalbaggar,vandrande pinnar/blad, bönsyrsormfl...även arachnider(spindlar,skorpioner,solifugider mm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Om ni har problem med knott- och/eller myggbett så bör ni köpa asolsprit, det är bara att gnugga på betten så försvinner klådan efter nån minut Jag har inte läst igenom topicen så nån annan kanske redan har skrivit nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) När jag såg den här topicen kom jag att tänka på en film jag såg för ett tag sedan som visar hur ett 30-tal jättegetingar anfaller och tar kål på en hel bikoloni. Ni som är rädda för stora getingar ska inte se den filmen. Gå in här och klicka på documentary men skyll inte på mig om ni inte kan sova sen. Japp har sett den förut. Men bin är rätt små så getingarna är väl inte överdrivet stora. Nånting extremt jävla äckligt är dock botflies. Ta en titt här http://www.ambergriscaye.com/pages/town/botfly.html Redigerad 19 juni, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tycker inte getingar o skit e farligt men, ja hatar håriga små kryp o sånt skit. håriga saker mellan 0.5 - 10cm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Usch för myror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nja, hatar inte direkt svartmyror, men pissmyror e störigt som fan. Dom bara är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag gillar inte tupac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag gillar inte tupac. Hahahahahaha dagens lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tycker inte getingar o skit e farligt men, ja hatar håriga små kryp o sånt skit. håriga saker mellan 0.5 - 10cm. Det är då de är som sötast! Tro det eller ej men det här dåliga ryktet om att insekter är farliga och shit...stämmer inte riktigt! Finns inte ett enda farligt 6-bent djur i sverige....om man inte är allergisk! Skönt att se att hobbyn växer i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts