pKz Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Både jag och frun är rädd för fjärilar. Vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Eller vanligt kokande vatten? eller har kaffe en speciell kraft att döda myror? Nae .. ja vene men jag hällde iaf kaffe på myror, dom dog direkt ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nää fy fan för insekter... värst är sånna där konstiga flygande djur som ser helt mongo ut som man inte har nån aning om vad det är för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jag har bara något emot djur som stungit mig... Jag har bara något emot myggor... Men, dem fyller väl någon fuktion som är värd att ha... Låt dem leva, stör demmig så dör dem. Hoppas jag. Det är skoj när de suger blod ur en åder och i stort sett sprängs! Redigerad 18 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nae .. ja vene men jag hällde iaf kaffe på myror, dom dog direkt ;> Kan nån testa med vatten så får vi se om det är värmen eller någonting speciellt i kaffet som dödar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha? vafan? En insekts-tråd Jaja, jag hatar myror, bin och getinget! (Jag har inte läst tråden så vet inte om det har upprepats) Ett tips: Om det är en geting eller nått annat obetydligt, ta lite Axe och spruta på den, haha den stelnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag vill att: Bin, Getingar, Humlor, Broms, Flugor ( ) och myror skall utrotas... Myggor ska bli slavar och lyda människor, delvis inte Suga blod... :'( :'( :'( ( ) Myggor och myror hatar jag mest, dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Getingar fy fan för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Utan Getingar skulle vi inte haft blommor. Jag har inte problem med några insekter, inte när man bor i en stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hatar getingar. fobi för de små h*rorna och myggor de hatar jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hatar getingar. fobi för de små h*rorna och myggor de hatar jag bara Har du fobi för små horor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har insekter som husdjur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jag har insekter som husdjur! Det är klart du har, du är ju en liten insekt skoja bara Redigerad 18 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 En stor spindel har vistats i mitt rum hela dagen. Alltid trevligt med sällskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 En stor spindel har vistats i mitt rum hela dagen. Alltid trevligt med sällskap. Spindlar är inte insekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag o Zlipp hade typ tråkigt idag efter ha försökt ett par 50 ggr att hoppa upp på en liten hus på en lekpark ( vikket båda misslykades me tills vi kom på att vi kunde klättra ) så vi tänkte att vi kunde välta ett par stenar o kolla va som fanns under så vi välte typ 5 stenar o hittade riktiga creepy saker o efter sista stenen så hittar vi asmkt o skitäkliga grejer så båda fick panik så vi drog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är klart du har, du är ju en liten insekt skoja bara Känns som om jag blir lite mobbad här! :'( hehe....insekter är trevliga att hålla i terrarium mm...spindlar också för den delen, okka! Håller 10 fågelspindlar hemma just nu...sen en massa annat skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Håller 10 fågelspindlar hemma just nu...sen en massa annat skit! Trevligt att ha en massa skit liggandes hemma. Jag är ju bara för rolig... EDIT JUSTEFAN, något som hör till tråden. Inatt så vaknade jag mitt i natten (eller ja, jag somnade aldrig), och det satt en fet jävla nattfjäril på väggen. Hatar såna, urk. Hämtade toapapper, slog in fjärilfan i det och spolade ner i toaletten! >=) Sen imorse när jag skulle duscha så satt det en jävla harkrank (eller nå't) på badrumsväggen, samma sak med den. Hatar kryp, ursch. EDIT IGEN Fast det trevliga med att bo såhär högt upp är att det inte kommer några spindlar hit. Har bott här i ettåetthalvt år, har inte sett en enda spindel hittills. Redigerad 18 juni, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Trevligt att ha en massa skit liggandes hemma. Jag är ju bara för rolig... EDIT JUSTEFAN, något som hör till tråden. Inatt så vaknade jag mitt i natten (eller ja, jag somnade aldrig), och det satt en fet jävla nattfjäril på väggen. Hatar såna, urk. Hämtade toapapper, slog in fjärilfan i det och spolade ner i toaletten! >=) Sen imorse när jag skulle duscha så satt det en jävla harkrank (eller nå't) på badrumsväggen, samma sak med den. Hatar kryp, ursch. EDIT IGEN Fast det trevliga med att bo såhär högt upp är att det inte kommer några spindlar hit. Har bott här i ettåetthalvt år, har inte sett en enda spindel hittills. Dom är fina! och värda en del pengar om amn lyckas avla på dem! Jag kommer bli riiiiiiiiiiik!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Min farsas polares son fick asont i örat en gång. Och det blev bara värre och värre så de beslutade sig att åka till doktorn och kolla upp det. I örat på killen satt det en 5 cm lång skalbagge. Så jävla vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts