Jump to content

Insekter


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag o Zlipp hade typ tråkigt idag efter ha försökt ett par 50 ggr att hoppa upp

på en liten hus på en lekpark ( vikket båda misslykades me tills vi kom på att vi kunde klättra )

så vi tänkte att vi kunde välta ett par stenar o kolla va som fanns under

så vi välte typ 5 stenar o hittade riktiga creepy saker

o efter sista stenen så hittar vi asmkt o skitäkliga grejer så båda fick panik så vi drog

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller 10 fågelspindlar hemma just nu...sen en massa annat skit! ;)

Trevligt att ha en massa skit liggandes hemma. (w00t)

Jag är ju bara för rolig... ;)

EDIT

JUSTEFAN, något som hör till tråden. Inatt så vaknade jag mitt i natten (eller ja, jag somnade aldrig), och det satt en fet jävla nattfjäril på väggen. Hatar såna, urk. Hämtade toapapper, slog in fjärilfan i det och spolade ner i toaletten! >=)

Sen imorse när jag skulle duscha så satt det en jävla harkrank (eller nå't) på badrumsväggen, samma sak med den.

Hatar kryp, ursch. ;)

EDIT IGEN

Fast det trevliga med att bo såhär högt upp är att det inte kommer några spindlar hit. Har bott här i ettåetthalvt år, har inte sett en enda spindel hittills. :P

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt att ha en massa skit liggandes hemma. (w00t)

Jag är ju bara för rolig... ;)

EDIT

JUSTEFAN, något som hör till tråden. Inatt så vaknade jag mitt i natten (eller ja, jag somnade aldrig), och det satt en fet jävla nattfjäril på väggen. Hatar såna, urk. Hämtade toapapper, slog in fjärilfan i det och spolade ner i toaletten! >=)

Sen imorse när jag skulle duscha så satt det en jävla harkrank (eller nå't) på badrumsväggen, samma sak med den.

Hatar kryp, ursch. ;)

EDIT IGEN

Fast det trevliga med att bo såhär högt upp är att det inte kommer några spindlar hit. Har bott här i ettåetthalvt år, har inte sett en enda spindel hittills. ;)

Dom är fina! och värda en del pengar om amn lyckas avla på dem! Jag kommer bli riiiiiiiiiiik!!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...