VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Har du problem med insekter? Hatar du insekter. Vill du på något sätt få bort skadeinsekter från din tomt? Här kan du dela med dig av tips och få tips.... Jag har två stenplattor näst intill huset jag bor i. På sommrarna (?) kryllar det av myror där. Har du liknande prolblem och stör dig på myrorna hela tiden? Gör då såhär: Gräv bort en klump lera från marken. Häll i en blandning i gropen som du nyss grävde som du framställt av en massa insektsmedel, iskallt vatten och socker.... Nu sätter du på grillen. (Kan vara smart att göra detta en dag du grillar så slipper du sätta på grillen i onödan) När grillen "slocknat" och kolet (kolen?) glöder som aldrig förr släpper du ner en glödande kol i vattnet och her fort på stenplattan. Även om det inte hjälper så känner man en viss glädje när man gör det (iaf om man hatar myror ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag vill att: Bin, Getingar, Humlor, Broms, Flugor ( ) och myror skall utrotas... Myggor ska bli slavar och lyda människor, delvis inte Suga blod... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 INtressant.. hmm. gillar inte pissmyror å myggor. jobbigt. hm. kackerlackor är orka brukar dock mosa dom jävlarna. eller stjuta på dom med min softis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hatar när spindlar kryper in från fönstret när man vädrar En gång när jag sov kände jag hur en såndär långben kröp på huvudet, fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Jag vill att: Bin, Getingar, Humlor, Broms, Flugor ( ) och myror skall utrotas... Myggor ska bli slavar och lyda människor, delvis inte Suga blod... :'( :'( Myror gav jag dig ett tips om och myggor. Jag tycker nästan det är skönt att bli sugen av en mygga. (asså inte avsugen. Så dom suger blod ni vet ) Det svider lite kittlas lite. Men flugor och sånna där damm-monster och typ tusenfotingar vill jag ha bort EDIT: Vafan. Kan du inte stava skjuta? K och T är kanske långt ifrån varandra på tangentbordet så det kan inte vara ett skrivsnabbtslarvfel Redigerad 17 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag vill att alla tusenfotingar och spindlar utrotas omedelbums. idag fick min kompis en spindel på ryggen, jag vågade inte stå nära honom på resten av dagen. Jag har nog rekord i spindelfobi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Häll kaffe på myror så dör dom direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hatar myggor och knott. De jobbigaste insekterna som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Humm.. Spindlar.. HATAR spindlar.. typ.. spindelfobi.. Sen kommer väll myggor o knott... Efter de så kan jag väll säga alla insekter som flyger.. Jobbigt när man kör moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Häll kaffe på myror så dör dom direkt Eller vanligt kokande vatten? eller har kaffe en speciell kraft att döda myror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Hatar myror.... :'( Redigerad 18 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Utrota alla djur som inte kan vara husdjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Man sväljer i genomsnitt 8 spindlar i sömnen under sitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Om jag var gud så skulle jag utrota : 1. Små äckliga spindlar 2. myror (blev attackerad av myror igår ) 3. myggor och knot 4. getingar och liknande 5. Hästar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Insekter är nog det jobbigaste som finns när man kör moppe eller mc, en humla rakt i ansiktet är inte skönt Nått som är värre är spindlar Fy fan I say Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag tycker inte om hissar!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hatar när spindlar kryper in från fönstret när man vädrar En gång när jag sov kände jag hur en såndär långben kröp på huvudet, fyfan... Nu kommer jag fan inte kunna sova, din jävel. Jag har en riktigt fjollig jävla spindelfobi, och nu kommer jag drömma mardrömmar... ayeeee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Kom på en vidrig sak som kan hända, att en spindel eller nått kryper in i örat, sen får man inte ut fanskapet. Mysiga tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Isch, vad äckliga ni är! *får tankar om myror som kryper ner i urinröret* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Dom som har spindelfobi ska ABSOLUT inte åka till ön "Mön" (Möen?) i Danmark.. jag lovar.. Det måste vara det spindeltätaste stället på jorden.. Vi övernattade där en kväll.. Man såg spindlar överallt.. Telefonkioskerna var igentäckta med spindelnät, så fort man rörde vid en stolpe av nått slag så föll de ner massa spindlar.. När jag skulle sova så rensade jag sängen ifrån spindlar.. var typ 5st i den.. efter att ha sovit i ca 30 minuter så vaknade jag av att de var nått som rörde mig i ansiktet.. Viftade bort det och ställde mig upp på rummet.. kollade i sängen och där låg det några krossade spindlar.. Resten av den kvällen så stog jag upp, med ljuset tänt.. Det var.. läskigt.. Tror att min spindelfobi ökade några steg där.. Fy fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts