VoC Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hej alla! Jag har nu spelet GTA: SA i drygt en vecka och mer eller mindre klarat ut storyn.. Men problemet är att jag börjar fundera om jag faktist är dum i huvet? Jag menar, man kan göra i stort sätt allting i vårt nya älskade gta spel: pöka, cykla, klättra på saker, flyga alla sorters plan å helekoptrar osv MEN! som jag ser det är det inte mörligt att klättra upp för stegar, eller är det bara jag som inte vet hur man gör? red ut detta åt mig tack java script:emoticon('') smilie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nej du kan inte klättra i stegar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Pöka?? Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Pöka?? Hur då? Tror han menar: Pöka-Knulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PoLy Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Det är lite dåligt att man inte kan klättra i stegar =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Haha en grej jag inte fattar är att varför har dom äns med stegar i spelet om man inte kan avnända dom? Det är inte så att dom är så snygga precis och dom utgör ju ingen viktig del i storyn/världen. Men jo det är mycket störande sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Haha en grej jag inte fattar är att varför har dom äns med stegar i spelet om man inte kan avnända dom? Det är inte så att dom är så snygga precis och dom utgör ju ingen viktig del i storyn/världen. Men jo det är mycket störande sånt. Hur hade du tänkt att CJ skulle ta sig upp till båten på Amphibious Assault uppdraget? Skulle han flyga upp kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Det kunde ju ha råkat va en jeåack i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Tycker det e synd att man inte kan klättra på stegar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Joo det är väl inte direkt någon höjdare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts