Invictus Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hatar all reklam, men Jamba reklamerna är helt klart de värsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alla reklamer uppfattar jag som mer eller mindre irriterande... ...vissa kan dock locka leenden. Bra sagt. En av dom som kan locka leenden, måste säga andra gången man såg TOYOTA reklamen (falsk toyota för gratis service) och första gången man såg Citroën C4 reklamen (dansande bil).. ..Fast egentligen är alla tråkiga, waste of time och bara till för att suga ut pengar från oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag tycker att imf pention-reklamen är bra.. Den där när en gubbe sitter och matar fåglar med brödsmulor, så kommer en annnan gubbe och sätter sig på bänken bredvid och kstar ut en hel brödlimpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Reklamer som Amf pension och folksam stör mig riktigt rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hatar all reklam, men Jamba reklamerna är helt klart de värsta Håller me va hos mina kusiner igår så säger min moster: kolla va ja har laddat ner, o spelar den dära jävla groddan som blir typ jagad av nån robot. snakka om tortyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 "Freshness to the highest degree, try it once and you'll agree!" Edet är helt värdelös, men låten har fastnat på min hjärna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 "Äre makrill" "aah" SPLATT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 "Äre makrill" "aah" SPLATT Den är klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 "Äre makrill" "aah" SPLATT Garvade som fan första gången jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Systembolagets reklam var kul, här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Systembolagets reklam var kul, här Hahaha. "Ja, som en sten. Eller, ja. En fjortis" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Argh, Förr när man såg iframemot 1 timme med lost så var ju 20% av den timman reklam=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Svenska spel - Da ownage reklam! "På onsdag kanske?" "Jag ska ha det måndag, måndag morgon... Du har ju hela helgen på dig." "Du har jö hela helgen på dig!" "Vad sa du?" "Va sa du?" "Vad är det som har hänt?" "Va e de som har häänt?" "Vahvva" "Vahvva" "Har du problem?" "Haru problem? Höhöhö" "Men snälla Åke!" "Amen snälla Åååke!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Svenska spel - Da ownage reklam! "På onsdag kanske?" "Jag ska ha det måndag, måndag morgon... Du har ju hela helgen på dig." "Du har jö hela helgen på dig!" "Vad sa du?" "Va sa du?" "Vad är det som har hänt?" "Va e de som har häänt?" "Vahvva" "Vahvva" "Har du problem?" "Haru problem? Höhöhö" "Men snälla Åke!" "Amen snälla Åååke!" Klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Dell reklamen suger åxå, det sugiaste i den är i slutet när hon säger "dells datorer har intel pentium 4 proccesorer" hatar den rösten Haha, wörd. Såg någon reklam för deras spel-dator. Dom sa inget om processorn m.m. utan sa bara att den var "optimerad för spel ". Sen var det Dell-man-rösten fast han försökte låta cool och hade onaturlig mörk röst. Sen sa dom inte "Gå in på dell.se eller ring 080808" utan de sa bara "Gå online". Såg den bara två gånger på MTV, undra varför dom tog bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts