Jump to content

Raklam topicen

VickeX
 Share

Recommended Posts

Roliga: ica

Jobbiga och dryga: schampoo reklamer och anti rynk kräms reklamer

SÄRSKRIVNING DELUXE ;P

---

Ica och Telia har nog de bästa reklamerna som sänds nu. Alla reklamer om skönhetsprodukter är så grymt irriterande, dock så kan jag le lite åt Sunsilks reklam med det där hårmonstret som slickar och gör det fett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BBBs reklamer.

Speciellt den där han säger att hans flickvän är jättebra på att fickparkera.

Haha jo dom är bra, fast den bästa är ju den lilla gubben på ett cafe som säger "Vi bor i villa, jag och min fru alltså" :(

telia reklameran är även sköna. ica reklamerna har blivit dåliga nu, jämfört med var dom var förr :o

hatar även den dära "det heter ju bröd med korv, för man tar ju brödet först" OMG HATA DEN SÅ JÄVLA HÅRT!!!

Dell reklamen suger åxå, det sugiaste i den är i slutet när hon säger "dells datorer har intel pentium 4 proccesorer" hatar den rösten ;P

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jo dom är bra, fast den bästa är ju den lilla gubben på ett cafe som säger "Vi bor i villa, jag och min fru alltså" ;P

Haha juste den är också as ful.

Men dom visade den ju nästan aldrig B)

Inte när jag kollade på TV iaf.

Nu visar dom väl knappt ingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Volkswagen Polos bannade reklamfilm äger ;)

Självmordsbombare sätter sig i Polon och ställer sig utanför ett café och spränger sig själv i bilen, bilen står kvar som vanligt och ingen reagerar. Tror ni kan hitta den om ni söker på vw_polo.mov

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor