VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Rolig reklam. Långtråkig reklam. Irriterande reklam. Här snackar vi reklam... Någon som sätt Budweisers alla Wassup reklamer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Rolig reklam= Ica, Telia, Tre,Mac doalnats Långtråkig och Irriternade reklam= Alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ica, Telia och McDonalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Roliga: ica Jobbiga och dryga: schampoo reklamer och anti rynk kräms reklamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Tråkiga: McDonalds och alla skönhetsprodukts-reklamer Roliga: Hmm, kommer inte på några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Roliga: ica Jobbiga och dryga: schampoo reklamer och anti rynk kräms reklamer Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Roliga: ica Jobbiga och dryga: schampoo reklamer och anti rynk kräms reklamer SÄRSKRIVNING DELUXE --- Ica och Telia har nog de bästa reklamerna som sänds nu. Alla reklamer om skönhetsprodukter är så grymt irriterande, dock så kan jag le lite åt Sunsilks reklam med det där hårmonstret som slickar och gör det fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Den där Toa papper reklamen... När en en halv fet gubbe står och borrar och så torkar han sig på magen, sedan så får en gubbe grädde på näsan och då ler han så fult och torkar sig också, Den är så ful, men den äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 BBBs reklamer. Speciellt den där han säger att hans flickvän är jättebra på att fickparkera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 BBBs reklamer. Speciellt den där han säger att hans flickvän är jättebra på att fickparkera. Haha jo dom är bra, fast den bästa är ju den lilla gubben på ett cafe som säger "Vi bor i villa, jag och min fru alltså" telia reklameran är även sköna. ica reklamerna har blivit dåliga nu, jämfört med var dom var förr hatar även den dära "det heter ju bröd med korv, för man tar ju brödet först" OMG HATA DEN SÅ JÄVLA HÅRT!!! Dell reklamen suger åxå, det sugiaste i den är i slutet när hon säger "dells datorer har intel pentium 4 proccesorer" hatar den rösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha jo dom är bra, fast den bästa är ju den lilla gubben på ett cafe som säger "Vi bor i villa, jag och min fru alltså" Haha juste den är också as ful. Men dom visade den ju nästan aldrig Inte när jag kollade på TV iaf. Nu visar dom väl knappt ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alla reklamer uppfattar jag som mer eller mindre irriterande... ...vissa kan dock locka leenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Raklam. Fin stavning. Jaja, jag älskar Bregotts reklam, typ textad repris från [insert datum here] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Raklam. Fin stavning. Jaja, jag älskar Bregotts reklam, typ textad repris från [insert datum here] Oj f'n. Snälla Azore eller Funnylin ändra topictiteln :"> Jag tror ni vet till vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Klassiker: Hej Kaj!! Haó Bö( r)je!! Redigerad 18 juni, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alla reklamer suger, och irriterar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alla reklamer suger, och irriterar mig. Även alla Tupac Reklamer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ica-reklamer brukar vara rätt roliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Volkswagen Polos bannade reklamfilm äger Självmordsbombare sätter sig i Polon och ställer sig utanför ett café och spränger sig själv i bilen, bilen står kvar som vanligt och ingen reagerar. Tror ni kan hitta den om ni söker på vw_polo.mov Redigerad 18 juni, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 TOYOTA!!!! men de där är ingen toyota joho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts