VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ja hej. Här är den stora påskäggs topicen. Här kan vi snacka och skratta åt roliga eastereggs. Finns det fler eastereggs på Pc/Xbox versionen än på Ps2 versionen? Kan någon skicka en karta som jag kan märka ut ett easteregg på som jag inte hört någon tala om =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nästan 2 timmar har gått och 46 har kollat in i topicen men ingen har skrivigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag skulle SKRIVIT om jag hade hittat nåt annat än skylten på bron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag skulle SKRIVIT om jag hade hittat nåt annat än skylten på bron! Ok... Snälla någon som har kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 SKulle visat bild, men min screen shot funkar inte -.-.. Aja, på GTA 1 och 2, så sparar man vid Jesus Saves, det står så, och jag har hittat en bild på Maria, en ängel och något mer var det, kanske ros. I Los Santos området.. Kul att veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 SKulle visat bild, men min screen shot funkar inte -.-.. Aja, på GTA 1 och 2, så sparar man vid Jesus Saves, det står så, och jag har hittat en bild på Maria, en ängel och något mer var det, kanske ros. I Los Santos området.. Kul att veta? Mmm svinkul En åsna kanske Mitt easter är att det finns en farm på vägen dit är det uppsatt en massa skylltar. En av dom följer: PRIVATE Violators will be shoot. Survivors will be shoot again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Mitt easter är att det finns en farm på vägen dit är det uppsatt en massa skylltar. En av dom följer: PRIVATE Violators will be shoot. Survivors will be shoot again Den har redan Sergej postat i screenshot tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Mmm svinkul En åsna kanske Mitt easter är att det finns en farm på vägen dit är det uppsatt en massa skylltar. En av dom följer: PRIVATE Violators will be shoot. Survivors will be shoot again Den skylten fanns väl redan i Vice City hos Phil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicissitudo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Alla (?) finns samlade här: http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr..._sa_secrets.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Som tidigare skrivits, Gamefaqs stödjer inte extern direktlänkning. Kopiera adressen och klistra in den i adressfältet. http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr..._sa_secrets.txt -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Som tidigare skrivits, Gamefaqs stödjer inte extern direktlänkning. Kopiera adressen och klistra in den i adressfältet. -- Kattla Fan kattla borde bli moderator? Någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Som tidigare skrivits, Gamefaqs stödjer inte extern direktlänkning. Kopiera adressen och klistra in den i adressfältet. -- Kattla Funkar utmärkt med direktlänken för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Funkar utmärkt med direktlänken för mig. Jasså? För mig står det: Your browser is reporting that you linked to a GameFAQs-hosted FAQ from http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29553. There are four possible reasons you are seeing this message: 1. You came from a direct link to a FAQ on GameFAQs from another site, and your link was properly blocked. See the paragraph above for why. 2. Your web browser is passing improper URL data in the Referrer header. Your web browser may be over-compensating for a mistake you made in the address bar, and passing this information unintentionally. To fix this, just click the "Home" link on the left and surf normally. 3. Your web browser is passing forged URL data in the Referrer header. Some browsers can be configured to hide referrer information, but instead of passing a blank header, it passes a forged one. To fix this, change your browser's security settings. If you are using Opera and having problems, try viewing this page for some pointers. 4. You are behind a firewall or proxy server, and it is passing forged URL data in the Referrer header. If you are using one of these services, you or your network administrator may need to change the configuration. Kolla på mitt förra inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Fan kattla borde bli moderator? Någon som håller med? Jag håller med..Trodde i början att kattla var modde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Konstigt, länken fungerar både i IE och Firefox för mig. Ang. om att Kattla borde bli moderator håller jag inte med. Två nya moderatorer har vi redan fått, och Azore passar bättre än Kattla. Inget ont om Kattla, men en till moderator behövs inte just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det finns många bilder på candy suxxx lite här och där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts