Joey Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Har märkt att vissa moderatorer låser trådar i bland annat SA forumet för att titlarna är dåliga. Ni är ju moderatorer, varför ändrar ni inte till en bättre titel istället för att låsa tråden. Så går det till på dom andra forumen jag hänger på iaf. Exempel på en tråd som ni bara kunde ha ändrat namnet på : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29528 Ta inte illa upp nu nån moderator, se detta som konstruktiv kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ni är ju moderatorer, varför ändrar ni inte till en bättre titel istället för att låsa tråden. För att folk ska lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Själv låser jag inte trådar enbart pga dålig titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Om trådarna har en dålig titel men ett bra innehåll kan man ju ändra namnet och säga till personen att skärpa sig i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Såg visst ett stavfel i min trådtitel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 För att folk ska lära sig. Jaaa! Varför ska ni göra skit jobbet när vi har gjort fel?? Vi ynkliga medlemar är dum i huvudet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Precis som Funnylin säger. För att ni ska lära er. Annars så startas det en massa trådar med helt oförklarliga titlar och till sist kommer det finnas ett antal trådar om samma sak med samma innehåll. Så varför inte lära sig att skriva en vettig titel och ha en tråd om ett och samma ämne?. Jag menar, så svårt ska det väl inte vara. Nej, jag vet att ni kan bättre. Kom igen. EDIT- Inte för att det har så stor betydelse men Joey du har stavat fel i just denna tråd titel. Redigerad 17 juni, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 EDIT- Inte för att det har så stor betydelse men Joey du har stavat fel i just denna tråd titel. Borta Jaaa! Varför ska ni göra skit jobbet när vi har gjort fel??Ehm...right. Vi ynkliga medlemar är dum i huvudet!! Ord! *Traskar vidare på den inslagna, ironiska vägen mot Oz...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ni ska så gärna vara mopderatorer bla bla.. Men ni orkar inte göra något.. Men ja, Ni kanske bara gillar att låsa trådar? ah, Stupid fucks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ni ska så gärna vara mopderatorer bla bla.. Men ni orkar inte göra något.. Men ja, Ni kanske bara gillar att låsa trådar? ah, Stupid fucks! Har du läst vad vi skrivit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Okej om man låser när det liknar detta: "hhHJäälppå nmioiigg!!11", men t.ex nya medlemmar kanske inte vet att det är förbjudet, så ni borde iaf sätta en regel så alla ser.. (Eller det kanske finns? Har inte sett iaf.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Okej om man låser när det liknar detta: "hhHJäälppå nmioiigg!!11", men t.ex nya medlemmar kanske inte vet att det är förbjudet, så ni borde iaf sätta en regel så alla ser.. (Eller det kanske finns? Har inte sett iaf.) Jo då, det finns trådar ang. Regler, i tillexempel "mitt" forum, (modding) så finns där en klistrad tråd med klara och tydliga regler vad som gäller. Denna finns just för att slippa sånna här diskussioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 ah, Stupid fucks! Nödvändigt? Du får bara mindre respekt på forumet. *Varning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ord! *Traskar vidare på den inslagna, ironiska vägen mot Oz...* Älskar när jag har rätt! Bara för jag hade rätt, kan inte du ta bort 20% av mina varningar? Stackars alla nymedlemmar inte vet denna enkla regel och sedan faller dom i mörkeret, Bland varningarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts