Boisarkillen Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 GTA San Andreas hackar på min dator trots att jag har allt som krävs för att spelet ska funka och mycket mer. Vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Finns några tips på startsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boisarkillen Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Var på startsidan hittar du dom tipsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=1253 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Om de inte funkar att sänka till det lägsta, så höj till det högsta.. De funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boisarkillen Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Om de inte funkar att sänka till det lägsta, så höj till det högsta.. De funkade för mig Högsta vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boisarkillen Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 *Bump* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Högsta vad? Högsta volymen på din stereo såklart! Nej, men vad tror du? Han menar att du ska höja olika inställningar. Det gör du på "options" > "display setup". Inte för att jag tror att det hjälper. Tycker att du ska sänka de som är möjliga att sänka istället. Redigerad 18 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Högsta volymen på din stereo såklart! Nej, men vad tror du? Han menar att du ska höja olika inställningar. Det gör du på "options" > "display setup". Inte för att jag tror att det hjälper. Tycker att du ska sänka de som är möjliga att sänka istället. När jag körde det på standrad inställingar så laggade det lite.. sänkte till de lägsta och då laggade det skit.. Sen höjde jag till de högsta i allt, och nu flyter det på.. Borde ju vara tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 *Bump* Bump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boisarkillen Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ja, så tråden kommer högre upp. Den fick ner som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Bump? Förkortning för "Bring Up My Post". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boisarkillen Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nu hackar det inte, men nu är människorna genomskinliga...vad kan det vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 *Bump* *Hump* heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts