Maxz Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Har problem med uppdraget "Dam and Blast" som man gör hos Woozie. Man ska ta ett flygplan och åka över en dam och hoppa fallskärm. Nu är det så att jag inte har någon fallskärm. Vart kan jag hitta en sådan? Borde man inte kunna hoppa ur planet utan fallskärm? För när jag trycker att CJ ska hoppa ur ett plan när jag icke har en fallskärm så gör han inte det. Borde man inte få en fallskärm i flygplanet? Tyckte att jag fick det förut (fast det var i ett annat sorts plan). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ingen fallskärm? Du får en fallskärm när du sätter dig i flygplanet. Det är bara att hoppa ut när du är i coronan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 AHHHHH!SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!½!!!!!!!!!!!! Du ska flyga in i en ring typ 100 meter över dig!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 AHHHHH!SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!½!!!!!!!!!!!! Du ska flyga in i en ring typ 100 meter över dig!!!! Tack, jag sökte faktiskt fast på fallskärm vilket kanske inte var det rätta att söka på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Bättre att söka på uppdragsnamnet. Finns hur många trådar som helst om Dam and Blast. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts