Hultenius Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jag har skapat två nya forum för spelen The Getaway och Mafia. Anledningen till detta är att dessa spel är mycket lika GTA och att det inte (vad jag vet) finns några svenska forum till dom. Hoppas ni får nytta av forumen! Nu ska jag flyttar trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Bra, nu gäller det bara att göra lite reklam för de forumen så att även folk som bara spelar Mafia eller The Getaway kommer hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 det bästa sättet e kanske att folk ber sina kompisar som spelar det getaway och maffia att komma hit och så ber man kompisarna att göra samma sak med deras kompisar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag har inte tid att marknadsföra dessa forum, jag har fullt upp med GTAsajten! Det bästa sättet är nog som Space Hunter2001 skriver... Om ni surfar omkring på några andra forum än GTAsajtens och hittar någon fråga om dessa spel så kan ni ju alltid härleda till våra forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 mycket bra ide att lägga ut dessa forum jag har letat och letat efter svenska mafia forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts