Drewek Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Själv tycker jag Lv Redigerad 17 juni, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Originalet är bäst, William Petersen äger! Caruso är inte speciellt...ehh...bra på något( ). Sinise är ju en bra skådespelare, men jag har inte följt NY så jäkla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Originalet är alltid bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 CSI "Las Vegas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 När Kanal5 skulle börja sända CSI:NY så tänkte jag att nu ska jag titta på CSI. Men efter ett avsnitt så vart jag helt borta, jag fattar inget. Null Vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Alla har sin egna charm. Miami har ju ofta lite mer action, NY mer konstiga och skrämmande och LV har bäst skådespelare. Vote: LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Las vegas äger, sen kommer nog miami (obducent tjejen där ser ju ut som en apa ) las vegas äger lätt dom andra ... Grissom är så jävla cool. Sara sidle är snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Vote: CSI:LV kanske för att det är den första men bäst kemi mellan skådespelarna tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 CSI (LV) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts