gurfi Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 När kommer ni släppa den. vad är "snart"?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 När kommer ni släppa den. vad är "snart"?? Tar ett tag jag har precis börjat göra stunts !! Btw Kommer snart släppa en SA stunt film Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Hm, musiken var väl det som var mest upplyftande. inte nåt jag skulle lyssna på hemma men åtminstone inte mer av all kissnödig dödsmetall som alla häftiga tonårspojkar trycker in i sina filmer. stuntsen var väl ärligt talat sådär, men man har ju sett mycket sämre. coolast var när du åker uppför nån liten trapp, upp på väggen och sen mot nåt innertak (typ en liten miniloop) typ 3 min in i filmen. kolla in min film! ligger snart uppe på enidcohn.tk hoppas jag. Redigerad 20 juni, 2005 av enid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hm, musiken var väl det som var mest upplyftande. inte nåt jag skulle lyssna på hemma men åtminstone inte mer av all kissnödig dödsmetall som alla häftiga tonårspojkar trycker in i sina filmer. stuntsen var väl ärligt talat sådär, men man har ju sett mycket sämre. coolast var när du åker uppför nån liten trapp, upp på väggen och sen mot nåt innertak (typ en liten miniloop) typ 3 min in i filmen. kolla in min film! ligger snart uppe på enidcohn.tk hoppas jag. Jag gillar dig !!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag gillar dig !!! Det är bra det! * : ) nu ligger filmen uppe på www.enidcohn.tk gjorde den i höstas, har legat uppe här ett kort tag som torrentgrej, men den försvann från piratebay och sen orkade jag inte fixa upp den igen. nu är den väl uppe permanent hoppas jag. kommentera gärna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Men en stunt film är en stunt film !!! om man gör en stunt film så gör man stunt det fins inget extra !!! Visst vet ni att det är mer av filmen efter första texten !! Btw: Kommer släppa en SA stunt film snart. Och du säger att jag stavar dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Och du säger att jag stavar dåligt. Haha det är inte ens jag som klaga på stavningen ! + att mitt tangent bord förvandlas tilll ett amerikanst ibland. BTW: Släpper en SA stunt film snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Haha det är inte ens jag som klaga på stavningen ! + att mitt tangent bord förvandlas tilll ett amerikanst ibland. BTW: Släpper en SA stunt film snart Särskriver dom i Amerika? Konstigt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Skit film.. enligt mig.. inte ett dugg bra.. och btw.. jag tycker att Sylan och Snuc ska bannas.. ' Edit: Detta kan bli den officiela Särskrivnings topicen.. Redigerad 21 juni, 2005 av MyStiC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Särskriver dom i Amerika? Konstigt.... Men i amerika kan man inte skriva ÅÄÖ din jevla kuk fitta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Men i amerika kan man inte skriva ÅÄÖ din jevla kuk fitta Riktigt onödigt påhopp. Och sluta spamma om att det ska komma en SA stuntfilm. *Varning* *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts