Snuc Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Här är en film från sylan som är tillfäligt bannad !! han hälsar idiot till alla admins ! http://rapidshare.de/files/2446062/haha.wmv.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Borde det ej bli varning efter att ha framfört en sån hälsning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Borde det ej bli varning efter att ha framfört en sån hälsning? Det var inte jag! komentera filmen !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Borde det ej bli varning efter att ha framfört en sån hälsning? .skit samma, han kommer ändå bli bannad snart om han fortsätter så . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Men snälla betyg till filmen? sluta med offtopics Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Fatta att ingen e intresserad att hjälpa en som hjälper dem som förstör forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 FUCK! 150 sekunders vänte tid. Bäst för dig att filmen är bra nu då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Fatta att ingen e intresserad att hjälpa en som hjälper dem som förstör forumet Aahah vem förstör den här tråden nu då? Inte jag iaf Och om du inte vill snacka om filmen ... DRA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Aahah vem förstör den här tråden nu då? Inte jag iaf Och om du inte vill snacka om filmen ... DRA HAHA jag är tillbaka Redigerad 17 juni, 2005 av Snuc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) FUCK! 150 sekunders vänte tid. Bäst för dig att filmen är bra nu då... Tiderna på rapidshare är ju högre än normalt.... VARFÖR ??? :'( BTW.. NAJJS FILM Redigerad 18 juni, 2005 av Perlan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag tycker den sög rätt rejält Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hål käft då..... BARA BRA KRITIK I DENNA TRÅD ANNARS KAN NI DRA .... OKEJ? T-Ryder gör en egen film.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Hål käft då..... BARA BRA KRITIK I DENNA TRÅD ANNARS KAN NI DRA .... OKEJ? T-Ryder gör en egen film.... Du bad om kritik....Jag säger inte att jag kan göra bättre själv men om du ber om kritik så ska du få det ochså ! Redigerad 18 juni, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Om du inte kan/vågar göra egen så skit i o kritisera! Du vet inget om filmer / stunts ... Om du inte vet det.. villket du inte gör så ska du inte heller kritisera.. fatta? och det heter också o inte ochså.. snälla lär dig svenska tack! Om du inte orkar så ska du bli en erimit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Varför blir du upprörd om det inte ens e din film...btw e den ju inte bra...dålig redigering och replay på alla. vissa stunt kanske va ganska coola men det va en tråkig film utan action Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hål käft då..... BARA BRA KRITIK I DENNA TRÅD ANNARS KAN NI DRA .... OKEJ? T-Ryder gör en egen film.... Läs.... haha replay på alla och? va fan spelar det för roll? blir bara lättare så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) och det heter också o inte ochså.. snälla lär dig svenska tack! Om du inte orkar så ska du bli en erimit Snälla, Måste man gjort en stuntfilm för att kritisera? Vafan spelar det för roll om jag skriver ochså?, Stör det dig så himmla mycket? Mellan: Ska och du på ditt inlägg så är det två mellanrum, snälla lär dig andvända tangentbordet bättre.. Fattar du hur jävla töntigt det är att ordmärka småsaker... Och är det inte du som var Hybernatad i någon/några veckor? Varför? Var det inte för att du var så jävla omogen?.... Snälla jag tycker din kompis film sög så då får du ett utbrott...Inte alls nödvändigt EDIT:Föresten heter det inte Ochså? annars borde det ju heta ock istället för och... EDIT2: Nu har jag läst igenom din inlägg noga i denna topicen, och jag har hittat rätt många stavfel/Svenska fel i dina meningar. Så lägg ner med att säga att andra har dålig Svenska när din inte är den bästa Redigerad 18 juni, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 BARA BRA KRITIK I DENNA TRÅD ANNARS KAN NI DRA .... OKEJ? Nej, det är fullt tillåtet att komma med negativ kritik i den här, liksom alla andra trådar, passar inte det kan du dra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nej, det är fullt tillåtet att komma med negativ kritik i den här, liksom alla andra trådar, passar inte det kan du dra. Precis, annars är det ganska onödigt och kritisera något om man inte får säga något negativt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ok säg vad du vill då! Men det heter fortfarande också! Lägg gärna upp en egen film så man får se hur totalt värdelös du är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts