Ferizi Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag läste imdb idag att Terminator 4 ska komma vid slutet av 06 eller början av 07. Det stog dock inget om vem som ska spela Terminatorn men med tanke på Arnold Schwarzenegger's nya jobb så lär det ju inte blir han.. Vem tycker ni ska ersätta Arnold? Jag tycker att John Travolta eller möjligtvis Vin Diesel skulle passa bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag tycker inte att man ska göra en fyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag läste imdb idag att Terminator 4 ska komma vid slutet av 06 eller början av 07. Det stog dock inget om vem som ska spela Terminatorn men med tanke på Arnold Schwarzenegger's nya jobb så lär det ju inte blir han.. Vem tycker ni ska ersätta Arnold? Jag tycker att John Travolta eller möjligtvis Vin Diesel skulle passa bra. Travolta? Vet du hur gammal han är eller? Inte jag heller men jag skulle gissa på typ 60. Ersättare, hmm? Nån brud kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Usch, trean sög ju! Den här kommer minst sagt totalfloppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Usch, trean sög ju! Den här kommer minst sagt totalfloppa. Men trean har riktigt imponerande specialeffekter, tappar något på storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) 2:an är lungt bäst, O Nej Swartshiniggah kan ju inte sluta.. Ok då men då får det väll bli travolta. Eller jag ska se om jag hittar nån bild på hur han ser ut nu... EDIT: Vet ej årtal: År 2005, Januari: Osäker Redigerad 17 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Travolta? Vet du hur gammal han är eller? Inte jag heller men jag skulle gissa på typ 60. Travolta är 51, Schwarzenegger är 58.. åldern spelar väll ingen roll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Vem har sagt att Arnold Schwarzenegger inte kan få spela i Terminator 4? Han har ju nyss skrivit på för True Lies 2 som kommer att komma ut något år efter valet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Vem har sagt att Arnold Schwarzenegger inte kan få spela i Terminator 4? Han har ju nyss skrivit på för True Lies 2 som kommer att komma ut något år efter valet... Han är ju terminator. Jag skulle aldrig ha sett 3an om han inte skulle vara med Så om han gör TrueLies2 så kan han väl göra Terminator 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Arnold börjar nog bli lite för gammal. han var ju lite rynkig redan i T3.. om dom vill ha honom får dom kvicka sig på. bara ingen Arnold-wannabe försöker spela ARNOLD. i så fall får det vara en ny robotmodell och så ska inte filmen vara sådär fjollig som tvåan och trean. det ska vara en hård och grym cyberthriller, som ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Måste bara säga att det inte samma Arnold nu som för i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Måste bara säga att det inte samma Arnold nu som för i tiden. Hehe skoj Fast, han är ju inte så sexig på någon av bilderna. han ser ju lite gay ut åt vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Måste bara säga att det inte samma Arnold nu som för i tiden. Är det ingen som tycker att hans ansikte ser inklippt ut och att HANS högra biceps ser helt uff ut? /den andra kanske inte är arnold, det kan vara en som är jävligt lik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 /den andra kanske inte är arnold, det kan vara en som är jävligt lik Det är Arnold... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Det är Arnold... Är han sååå fet ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nä Herregud. Snacka om att förstöra serie! Snart kommer väl Polisskolan 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nä Herregud. Snacka om att förstöra serie! Snart kommer väl Polisskolan 7. Jag hoppas det är en retoriskt sätt att skriva en mening... För Polisskolan 7 ska göras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag hoppas det är en retoriskt sätt att skriva en mening... För Polisskolan 7 ska göras... Du skojar? JAEGER ÄR ARG! JAEGER SKA SKRIVA BREV TILL HOLLYWOOD! Hollywood@Hollywood.com , Är det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 T4 kan dom gott skita i att göra om inte Arnie är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker att det skulle kunna va sylvester stalone (RAMBO) Han ser ju skit klen ut juu han där nere Redigerad 17 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts