Jump to content

Terminator 4

Ferizi
 Share

Recommended Posts

Jag läste imdb idag att Terminator 4 ska komma vid slutet av 06 eller början av 07. Det stog dock inget om vem som ska spela Terminatorn men med tanke på Arnold Schwarzenegger's nya jobb så lär det ju inte blir han..

Vem tycker ni ska ersätta Arnold? Jag tycker att John Travolta eller möjligtvis Vin Diesel skulle passa bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste imdb idag att Terminator 4 ska komma vid slutet av 06 eller början av 07. Det stog dock inget om vem som ska spela Terminatorn men med tanke på Arnold Schwarzenegger's nya jobb så lär det ju inte blir han..

Vem tycker ni ska ersätta Arnold? Jag tycker att John Travolta eller möjligtvis Vin Diesel skulle passa bra.

Travolta? Vet du hur gammal han är eller? Inte jag heller men jag skulle gissa på typ 60.

Ersättare, hmm? Nån brud kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt att Arnold Schwarzenegger inte kan få spela i Terminator 4? Han har ju nyss skrivit på för True Lies 2 som kommer att komma ut något år efter valet...

Han är ju terminator. Jag skulle aldrig ha sett 3an om han inte skulle vara med :)

Så om han gör TrueLies2 så kan han väl göra Terminator 4 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arnold börjar nog bli lite för gammal. han var ju lite rynkig redan i T3.. om dom vill ha honom får dom kvicka sig på.

bara ingen Arnold-wannabe försöker spela ARNOLD. i så fall får det vara en ny robotmodell :P

och så ska inte filmen vara sådär fjollig som tvåan och trean. det ska vara en hård och grym cyberthriller, som ettan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor