Toki Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Kan man styra gubben åt höger och vänster med num 4 och num 6 som i vice city? Eller måste man svänga med musen för att kameran ska följa med åt det hållet man går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Kan du inte kolla själv? BTW, nödvändigt att dubbelposta bara för att ingen svarade inom en timme! Redigerad 17 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Kan du inte kolla själv? BTW, nödvändigt att dubbelposta bara för att ingen svarade inom en timme! Jaja! Så jag frågar igen då! Vet någon om det är så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Man kan gå i sidledes, om man håller i ett vapen och har siktet uppe så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nu satte ni myror i huvet på mig.. Styr man inte CJ på samma sätt som man styr Vercetti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nu satte ni myror i huvet på mig.. Styr man inte CJ på samma sätt som man styr Vercetti? Tydligen inte! ni som spelar på pc: använder ni musen när ni svänger och siktar och så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Tydligen inte! ni som spelar på pc: använder ni musen när ni svänger och siktar och så?? Ja. Dock så när jag ska snett-framåt så trycker jag W + A och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts