Jacker Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 ... Kör sällan med inverted mouse, tycker det känns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag kör med Invertad styrspak... Jag har inte tänkt på hur jag kör med musen... Invertad också, tror jag... Jag spelade en massa flygplan-spel i mina yngre dagar, jag tror att det beror på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Visst fick du idén om denna poll från FragZone? Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Visst fick du idén om denna poll från FragZone? Vote: Nej När jag flyger på BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ibland, speciellt när jag kör spel på PS2 om det räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nope, gjorde det för några år sen men jag har vant av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nej, det känns helt knäppt när jag kör inverted. Har vant mig för mycket vid motsatta sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 ... Kör sällan med inverted mouse, tycker det känns fel. Då tycker jag att du har helt rätt i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Inverted är ju läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Inverted mouse. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Inverted mouse. Vad är det? När du drar musen uppåt, så kollar du neråt, när du drar den neråt, så kollar du uppåt t.e.x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Självklart! Det känns aldeles konstigt att köra utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nej, aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 På flygplan och helikoprar i BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har aldrig använd invert å kommer säkerligen aldrig göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Aldrig Inverted! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kryssade i inverted på GTA SA första gången jag skulle lira. Fick reda på vad inverted mouse innebar då jag läste denna tråd. Men jag spelar inte något spel med inverterd mouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag kör alltid med inverted mouse. Ja lärde mig typ skjuta i diverse flygspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts