peryy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hej, mitt san andreas funkar fint och grejjer men vet inte vad som har hänt nu när man ska ladda ett sparat spel, när man går in på load game så står det save game corrupted. och har kollat i user files där dom ligger och det verkar inte vara nåt fel, vad kan man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dav89 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Har du ändrat i main.scm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
peryy Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Nej, har jag inte ens hört talas om .. hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hahaha, du byter ut filen main.scm mot en moddad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hahaha, du byter ut filen main.scm mot en moddad... Om man ska modda nånting i spelet kanske är värt att tillägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Men nu frågade han hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
peryy Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Vart hittar jag en moddad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Du ska ha orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hur långt har du kommit? Du kan få min sparfil. Jag är fortfarande kvar i Los Santos. Har åkt cross med Big Smoke och skjutit ner folk på tåget. Sen har jag en sparfil där man just ska börja göra flyguppdrag i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
peryy Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Har inte kommit långt alls, men jag tror det blir fel med vilken sparfil du än har... måste vara nån bugg eller nåt på mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Förflytta dina sparfiler till ett säkert ställe, avinstallera San Andreas och installera om det. Lägg därefter tillbaks dina sparfiler och kolla ifall det fungerar. Om så inte är fallet är risken att de har blivit korrupta på något sätt. Släng upp den korrupta sparfilen här annars så kan säkert någon testa ifall det fungerar för honom/henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
peryy Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag har testat att installera om det och grejjer, men fortfarande korrupt, någon som vet vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
peryy Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Här här iaf sparfilen om nån vill testa om det funkar:)GTASAsf1.b Redigerad 17 juni, 2005 av peryy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Men nu frågade han hur Skriv glada inlägg . Glada inlägg ger glada läsare . Har du ändrat i main.scm? Nej, har jag inte ens hört talas om .. hur gör jag då? Hahaha, du byter ut filen main.scm mot en moddad... Som jag uppfattade det hela så ville han veta varför spelet inte loadar. Sen svarade du, och då lät det som om man måste ha en moddad för att kunna loada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
peryy Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Kan det finnas nått i main.csm man ska ändra i? såg nyss en patch också, savegame dir patch på www.gamecopyworld.com.. ladda ner den men fatta inte vad man skulle göra med den, nån som vet? Redigerad 17 juni, 2005 av peryy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
peryy Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nu tror jag att jag har hittat lösningen , http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=194371 . men det krånglar när jag ska ändra "Personal" till "gtasasav". det händer liksom inget när jag skriver, nån som kan det där programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts