oskarofrya Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Är inte klar ännu. Såhär ser den ut hittills: http://img269.echo.cx/img269/3319/kpist3bb.jpg EDIT: Första modellen jag gör med texturer. Redigerad 16 juni, 2005 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Thompson 1928? (Tommy Gun) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Thompson 1928? (Tommy Gun) ? oskarofrya och jag och kaboom och copstar var ju förut TMAH det är enförkortning av namnet´på vår förra modding grupp. Som skapade bland annat "Halloween mod" Men nu har inte oskar varit inne på jättelänge så nu på senaste tiden jag träffat han på msn (dom senaste 3 dagarna) så har jag blivit jätte glad för vi var sånna kompisar här på GrandTheftAutoSajto EDIT: "och och" - "och jag och" Rättade den värsta stavningen.Använd Preview Post nästa gång är du snäll./A.A Redigerad 17 juni, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 ? EDIT: "och och" - "och jag och" Thompson 1928 även känd som "Tommy gun" var det värsta vapnet under maffiatiden på 30-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Den ser så "onormal" ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts