karlen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 jag håller med, inget ps2, inget liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Hmpf. Tänker inte börja diskutera mac med er, det hör till en annan topic... men ni ska veta att jag skakar av ilska era svin E inte mac en vanlig data som några idioter döpte till mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag tycker det är helt rättvist att VC kommer till PS2 först... det säljs fler PS2-kopior än PC-kopior så varför inte släppa det till den största (betalande) publiken först ??? Men vi som har PC kan ju glädja oss åt att vi får se mindre buggar och bättre kontroller, så det är ändå inte helt fel att vänta ett halvår extra Bättre kontroll vet jag inte, Hultan. Man kan inte gå sakta eller köra bil sakta. Isåfall måste man trycka en massa gånger så att bilen hackar fram. Men det ser både fult ut och låter helt sjukt. Dessutom så förstår jag inte varför alla hackar på kontrollen till fots. Använd styrspaken bara. Det är faktiskt lättare att "sprinta" på PS2 också. Det är också krångligt att gå ur bilar på PC, eftersom man måste byta kontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 hehe, jag undrar om nån vet om man kan köpa en Ps2 kontroll fast till datorn med USB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 man kan det! när ja va i USA så fanns det en där som kostade 1200kr men det borde finnas billigare och i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag har sett här i sverige ganska hyfsat pris tror jag men ändå tycker jag att playstation 2 är värd att få spelet först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 MAC?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? Mac bättre än Ps2?! P.S ....LOOOOOOOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 PC..... bah. 1. PC överhuvudtaget suger. Det ska vara MAC 2. Playstation 2 är en frälsare. Vanhedra dess rykte och du skall... lida 3. Nu är det ju så att det inte bara är gta man spelar.... Ja håller me d ska va MAC å inget annat skit...PC eller va fan d nu va ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 macfuckingtosh, det e vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Bättre kontroll vet jag inte, Hultan. Man kan inte gå sakta eller köra bil sakta. Isåfall måste man trycka en massa gånger så att bilen hackar fram. Men det ser både fult ut och låter helt sjukt. Dessutom så förstår jag inte varför alla hackar på kontrollen till fots. Använd styrspaken bara. Det är faktiskt lättare att "sprinta" på PS2 också. Det är också krångligt att gå ur bilar på PC, eftersom man måste byta kontroller. det är lungt bättre kontroll på pc!!!! hur kan du jämnföra en styrspak och en mus??? Oj jag har nästan aldrig haft nåt behov av att köra sakta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 men du kanske inte förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 vad är det jag inte skulle förså??? <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 vad är det jag inte skulle förså??? skildnaden 1. tryckkänsliga knappar 2. alla kontroller i en dosa 3. smidigare 4. TV bild 5. man behöver ingen kraftfull dator ( min räcker men ändå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 skildnaden 1. tryckkänsliga knappar 2. alla kontroller i en dosa 3. smidigare 4. TV bild 5. man behöver ingen kraftfull dator ( min räcker men ändå ) 1. ja... men musen slår allt 2. mjo... men fler valmöjligheter (fler knappar) på pc 3. när då? 4. datorskärm med mycket högre upplösning + bättre grafik + screenshots 5. har man en kraftfull dator så räcker det... 6. patchar 7. mods 8. bilar 9. banor PC ROKKAR!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Men vi som har PC kan ju glädja oss åt att vi får se mindre buggar Är det du eller jag som är seg? Mindre buggar på PC? Jag ser massa bugar t,ex. blue hell och red hell. Jag har aldrig sett en sån i PS2 versionen. Eller du kanske manar buggar. Som flygande bilar t,ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 1. ja... men musen slår allt 2. mjo... men fler valmöjligheter (fler knappar) på pc 3. när då? 4. datorskärm med mycket högre upplösning + bättre grafik + screenshots 5. har man en kraftfull dator så räcker det... 6. patchar 7. mods 8. bilar 9. banor PC ROKKAR!!!!!!!!!!!! Ja och när använder du dom där cirka 100 knapparna på tangentbodet då det är inget fel på datorer men det är bättre spelkänsla på Ps2. Och dom få knappar som är på Ps dosan ( 16 stycken varav dom en pausknapp: Start , plus två styrspakar som är väldigt känsliga. Klart att jag kommer att köpa PC versionen men PS2 har bättre kontroll. http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/ps2017.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 PS2 har bättre kontroll. http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/ps2017.jpg i bilar, JA... till fots, NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 i bilar, JA... till fots, NEJ http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/ps2017.jpgden är bra till fots också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/ps2017.jpgden är bra till fots också kanske... men då är pc bättre iallafall! nu tänker inte jag diskutera mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Anledningen till mitt inköp av PS2 var att slippa vänta på att VC skall komma till PC. Köpte även GETAWAY, HARRY POTTER och GRAN TURISMO 3. Dessutom skall spel spelas på konsol, jag får inte samma känsla på PC. Synd bara att PC-Versionen antagligen kommer vara snyggare och bättre.... Men men det blir och skaffa den till PC:n också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts