Mateu Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hej! Vad är GTA Liberty City Stories för data spel? é den som GTA3? Hur kollar man på sina fotografier på PC verisionen? som man själv har tagigt. MVH Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hej! Vad är GTA Liberty City Stories för data spel? é den som GTA3? Hur kollar man på sina fotografier på PC verisionen? som man själv har tagigt. MVH Mateu För att kolla dina foton så trycker du på escape och väljer gallery. Liberty city stories är ett spel som kommer till PSP tror jag, det utspelar sig i Liberty City precis som gta3 men det är en annan handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 KAN inte hitta den! hur gjör man!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 KAN inte hitta den! hur gjör man!! Vad kan du inte hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Fotografierna såklart! fatta och läs! Redigerad 16 juni, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Fotografierna såklart! fatta och läs! Ey ey flippa inte nu, ok? Man ska ta en bild, så att den sparas i ditt gallery. Sen trycker man på esc o väljer "Gallery" o där borde den finnas. Så är det på xbox-versionen iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 fatta och läs! Man ska alltså först fatta, sedan läsa? Blir en aning knepigt du.. Förstår dem inte hur du menar har du antagligen förklarat för dåligt, gör då ett nytt försök att förklara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag spelar PC verisionen. vinkelt jag har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 De ligger i Mina Dokument/GTA San Andreas User Files/Gallery! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts