ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 *spoiler* ÅÅ , blir galen, kan inte klara detta uppdrag! Fastnar när man ska ut ur fabriken, fire fighter kan jag inte göra heller, finns fan ingen brandbil någonstans, har eldat, och letat i alla städer. Några tips på hur man kommer ut? Antingen så tar tiden slut, eller så dör jag . Och är det sant att man får börja utanför fabriken när man har kommit ut? Har försökt med detta uppdrag flera gånger nu, börjar bli riktigt less. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Du sprayar med brandsläckaren, skjuter de du kan se. Sprayar, skjuter. Det är ju ganska enkelt. När jag spelade det på ps2an klarade jag det på 1:a och 2:a försöket. Jag tror man får börja utanför huset sen, men vet inte säkert, för jag har aldrig dött efter den punkten i uppdraget. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ok, ska försöka en gång till nu. Hade du mycket tid när du kom ut? Jag blir så stressad, så jag brukar springa in i fienderna Och när jag har på mig night vision googles så kan jag inte se när elden släcks, och om jag tar av mig dom så ser jag inte fienderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hade du mycket tid när du kom ut? Sista gången jag gjorde det uppdraget kom jag ut ur byggnaden precis när tiden tog slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Ok, ska försöka en gång till nu. Hade du mycket tid när du kom ut? Jag blir så stressad, så jag brukar springa in i fienderna Och när jag har på mig night vision googles så kan jag inte se när elden släcks, och om jag tar av mig dom så ser jag inte fienderna. Första gången hade jag typ 5 sekunder eller nåt kvar efteråt. Sprang som en galning när jag såg tiden. =D Andra gången hade jag kanske 1 minut kvar. Snacka skillnad. =) Mjo det där med googles är irriterande. Men du får lita på dig själv när du tror att elden framför dig är släckt. Jag tror faktiskt att man såg när det var som de värsta lågorna. Redigerad 16 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Tack för tipsen . Fett bra, när man dör i huset, och startar uppdraget igen, så får man börja direkt efter man har skjutit biggan , yeah! Nu blir det lite lättare, slipper man gå igenom hela huset för att komma till bs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag klarade uppdraget på andra på försöket. Ett tips är att skaffa en M4, träna tills du når Hitman, skaffa en Sniper Rifle. Skjut alla på våningen nedan, med snipern, släck branden, gå ut genom dörren, byt till M4:an och döda dom du inte kunde döda med snipern. Du kan ju också springa igenom några eldar, fast man förlorar liv. Jag kom ut och hade 2 min kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Tack så JÄTTE mycket för hjälpen alla, klarade det nyss !!! Det var ju skitlätt när man hade kommit ut ur huset ! När jag kom ut ur huset så var det ca 40sek kvar, och jag hade nästan inget i liv(ett skott till o jag hade dött ) Tack igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Fattar inte grejen med dom där night vision googles eller vad dom heter det blir ju mycket svårare om man använder dom. suveränt slutuppdrag förresten, kunde knappast ha varit mer underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Tog väl 5-6 försök innan jag klarde det. På slutet gick dock själva rymninge ut från huset snabbt. Hade 2.30 kvar när jag klarade det sista gången. Sen att följa fter snubben efteråt är halvlätt. Det gäller att följa efter bara, håll dig nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts