thegtafreak Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vad hette vattenmonstret i half life2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Varför undrar du? det monstret fanns ju inte äns med i spelet Redigerad 16 juni, 2005 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Varför undrar du? det monstret fanns ju inte äns med i spelet Vet det var ju dåligt !!!! Tror det hette hydra eller nåt sånt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Hydra hette det ja, enligt många HL2 sajter. Redigerad 17 juni, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Monstret hette Hydra, ifall du tänkte leta den i editorn eller liknande så finns den inte pga att man tog bort Hydra'n eftersom den inte riktigt funkade som man ville. Eftersom den skulle slakta npc's på en gång så funkade inte det då den även dödade spelaren på en gång... vet inte exakt hur det var men det står i någon sorts intervju med några av de som arbetar på valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Annars kanske han tänker på Ichytosaurien (Stavning?) Hajliknande monstret som man kan få fram genom ett enkelt konsoll-kommando. Den kan inte göra så mycket dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Annars kanske han tänker på Ichytosaurien (Stavning?) Hajliknande monstret som man kan få fram genom ett enkelt konsoll-kommando. Den kan inte göra så mycket dock. Jag kan inte få fram konsollen :'( nån som kan hjälpa mig? jag har klarat Hl2 utan fusk så jag tänker inte fuska mig igenom spelet så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Jag kan inte få fram konsollen :'( nån som kan hjälpa mig? jag har klarat Hl2 utan fusk så jag tänker inte fuska mig igenom spelet så ni vet. För att få fram konsollen gör följande: Höger klicka på half life 2 i my games, välj sen properties, sen på launch opitions, skriv där -console, sen på ok. Redigerad 20 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 För att få fram konsollen gör följande: Höger klicka på half life 2 i my games, välj sen properties, sen på launch opitions, skriv där -console, sen på ok. Tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Vad är consoll komandot för Ichytosaurien (tror att det är npc_creat npc_ Edit* och den där editorn hur får man fram den Redigerad 22 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Sluta starta massa hl2 trådar. Skriv i half-life 2 tråden istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Finns det en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts