Speeder Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 hur klarar man det lättast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 åk till junkyard döda alla rädda lance köra till sjukhuset svårt då <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 det var ett jävla tjat om death row. Fusk: Tank... tank och tank. Inget fusk: Snabb bil dit (eller helikopter helst) Skjut ner alla Ta helikopter/trashmaster därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Snabb bil och revolver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SEMi Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 lätt jag åkte ditt körde full fart med vilken bil som hellst hoppade ut använder uzi för att skjuta ner alla (för jag hade inte revolvern) snipade ner killen på den där grejen, sen rädda lance tar trashmaster och drar därifrån, akta så du inte får punka det fick jag en gång då jag försökte då gick det inte lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 så klarade jag det. du behöver: 1 st, sniper 1 st, revolver, uzi, ingram eller mp5 (tror den hette så) 1 st, snabb bil ställ bilen på såpas långt håll att du kan snipra ner de personerrna som står vid öppningen (spränk deras bil kan man åxå göra). kör in med den snabba bilen i soptippen. det kommer att gå några personer på ett led på väg till huset där snubben sitter bunden. kör över dom. hoppa ur bilen och ställ dig under grävmaskinen och skjut snubbarna i magasinet. kuta in och rädda lance. skjut gubbarna som kommer efter dig. gubben uppe på maskinen är bäst att skjuta också. kuta till sopbilen kör till sjukhuset. hellikopter skulle inte jag ta för det är inte svår att skjuta ner och när man har polisen efter sej blir man lätt utdragen och busted. lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts