_NIGHTMARE_ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag undrar hur bra e igentligen GTA:SA jag vill inte att nån överantusiastisk unge svarar detäger sönder alla spel å det e bra med allt grafiken e bäst mm mm utan seriösa betyg mm som tex hur grafiken e känslan i fordon om kontrollerna e bra eller dåliga ,sånt vill jag veta jag får dety imorrn till pc har ni nått tips till mig??? skriv era inlägg som resentiomner tack... //STEP the _nightmare_ LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag undrar hur bra e igentligen GTA:SA jag vill inte att nån överantusiastisk unge svarar detäger sönder alla spel å det e bra med allt grafiken e bäst mm mm utan seriösa betyg mm som tex hur grafiken e känslan i fordon om kontrollerna e bra eller dåliga ,sånt vill jag veta jag får dety imorrn till pc har ni nått tips till mig??? skriv era inlägg som resentiomner tack... //STEP the _nightmare_ LOL Onödigt att lägga upp en bild... Tycker det är det bästa spelet jag har spelat, grafiken är suverän för att vara ett GTA-spel, känsla får man även efter spelandet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Mycket bra spel! 10/10 poäng.Ibland lite irriterande uppgifter bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Onödigt att lägga upp en bild... Tycker det är det bästa spelet jag har spelat, grafiken är suverän för att vara ett GTA-spel, känsla får man även efter spelandet... Det låter ju bra jag har väntat i 2 år på detta spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det är ett toppenspel helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jamen jösses, du var inte en bra medlem på något sätt. 1. Caps i trådrubriken = nej. 2. Du skrev som en kratta, försök göra det smått läsbart. 3. Bifoga inte onödiga bilder. Lås+varning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts