Gegga Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ett annat bra tips är ju att sparla din konsol käpprätt åt helvetet och börja lira spel på denna underbara maskin som kallas PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ett annat bra tips är ju att sparla din konsol käpprätt åt helvetet och börja lira spel på denna underbara maskin som kallas PC... Eller ännu bättre, börja spela på PS2 (det ända rätta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ett annat bra tips är ju att sparla din konsol käpprätt åt helvetet och börja lira spel på denna underbara maskin som kallas PC... Jag tycker känslan är mycket bättre på konsoll och känns bättre att veta 100% säkert att ens spel kommer funka bra när man ska spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag tycker känslan är mycket bättre på konsoll och känns bättre att veta 100% säkert att ens spel kommer funka bra när man ska spela det. -och så kostar inte ens xbox 15.000 kr... (om man ska ha en hygglig speldator...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 -och så kostar inte ens xbox 15.000 kr... (om man ska ha en hygglig speldator...) Xboxprotecters stikes back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 2:a gången jag körde om spelet klarade jag alla hans 3 uppdrag på första försöket. *Ännu stoltare* Håller med till 100%!! Same here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Det finns en uppgift i San Fierro som man ska skjuta ner minimodelplan med en minigun. Nu är det så här att jag har det till xbox. Och problemet är att (kolla sammtidigt på bilden nere) Man siktar ju med högra analogspaken. Och man gör det med Tummen på högerhand. Sen ska man samtidigt skjuta med Bknappen (den röda) med höger Tumme. Jag har testat styra analogspaken med andra handen och det blir helt cp kan inte sikta med den handen. HJÄLP! HUR SKA JAG GÖRA? Har det också på xbox. Klarade hans första uppdrag efter x antal försök. Håll inne L hela tiden och skjut och sikta med den andra styrspaken så klarar du det till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Har det också på xbox. Klarade hans första uppdrag efter x antal försök. Håll inne L hela tiden och skjut och sikta med den andra styrspaken så klarar du det till slut. Japp. Och sikta en bit innan flygplannen kommer dit. Om ett flygplan e här |-| sikta då här |-| Om flygplanet åker i den riktningen asså. Och hur tar man patrioten på det där stället man får 5 stjs efterlysning? Bilen bara sprängs. Kan man komma in omärkt om man har poliskläder? Isf vart hittar jag dom`? Förutom den där tjejen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts