Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det finns en uppgift i San Fierro som man ska skjuta ner minimodelplan med en minigun. Nu är det så här att jag har det till xbox. Och problemet är att (kolla sammtidigt på bilden nere) Man siktar ju med högra analogspaken. Och man gör det med Tummen på högerhand. Sen ska man samtidigt skjuta med Bknappen (den röda) med höger Tumme. Jag har testat styra analogspaken med andra handen och det blir helt cp kan inte sikta med den handen. HJÄLP! HUR SKA JAG GÖRA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Du får väl träna dig å bli bättre i att sikta ta nån timme till att skuta folk i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hahaha, jag minns när jag lirade det på PS2... Zeros uppdrag är en pina i röven. Men det känns så jävla skönt när man klarat det. Träna och du klarar. Aima koncentrerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Du får väl träna dig å bli bättre i att sikta ta nån timme till att skuta folk i huvet Asså jag kan ju sikta med höger tummen. Men då kan jag inte skjuta. För jag har inte två tummar på en hand Redigerad 16 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Kom ihåg att du inte behöver klara Zeros uppdrag för att klara storyn. Men för 100% så behöver du förstås klara det :-) -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 En till fråga: Jag har ju köpt den affären. Men man får ju inga pengar från den Det var ju därför jag köpte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Släpp inte avtryckaren utan skjut hela tiden. Sätt siktet en bit framför planen och håll det där, på så sätt kan du vara säker på att du träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Eftersom du inte har 2 tummar som dom flästa här kan du ju lägga ner kontrollen på golvet t.ex och hålla nått av fingrarna på vänster hand på skutknappen å sikta med höger...eller??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 En till fråga: Jag har ju köpt den affären. Men man får ju inga pengar från den Det var ju därför jag köpte den Man får pengar där när man klarat alla uppdrag där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Om jag skulle vara dig så skulle jag be en annan om hjälp, asså nån du känner kan kanske skuta åt dig. Be den personen meppra på bara så siktar du, är inte det simpelt?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Om jag skulle vara dig så skulle jag be en annan om hjälp, asså nån du känner kan kanske skuta åt dig. Be den personen meppra på bara så siktar du, är inte det simpelt?. Ska två personer hålla på en handkontroll samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Kom ihåg att du inte behöver klara Zeros uppdrag för att klara storyn. Men för 100% så behöver du förstås klara det :-) -- Kattla Om man skiter i Z's uppdrag, kommer de att försvinna tillslut? Jag orkar inte klara av de men ja vill ju kunna klara av de i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Om man skiter i Z's uppdrag, kommer de att försvinna tillslut? Jag orkar inte klara av de men ja vill ju kunna klara av de i framtiden... Nej, det kommer dem inte (är på Vertical Bird just nu och hans Z är fortfarande kvar på radarn/kartan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag har xbox och jag siktar med min högra tumme och skuter men vänstra (trigger?) knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Man kan väl skjuta med L också? Och jag kunde sikta med den vänstra styrspaken när jag gjorde det uppdraget... klarade det på första försöket! *stolt* EDIT: oups, skrev fel, menade vänstra styrspaken. Redigerad 16 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Man kan väl skjuta med L också? Och jag kunde sikta med den högra styrspaken när jag gjorde det uppdraget... klarade det på första försöket! *stolt* 2:a gången jag körde om spelet klarade jag alla hans 3 uppdrag på första försöket. *Ännu stoltare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 2:a gången jag körde om spelet klarade jag alla hans 3 uppdrag på första försöket. *Ännu stoltare* Hans andra uppdrag är fanemej omöjligt, går inte att styra med det där lilla skutplanet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Tejpa fast skjutarknappen och bara sikta (så den skjuter helatiden) Redigerad 16 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Har du en kontroller S? Isåfall är det bara att använda vänster spak till att styra och B-knappen till att skjuta, eller högra spaken till att styra och vänstra triggern till att skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag har xbox och jag siktar med min högra tumme och skuter men vänstra (trigger?) knappen Hur gör du det? Ändra du kontrollerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts