johle Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Finns det något race där man kan köra med sina egna moddaed bilar? Vad finns det för mening med nitro annars? Jag har klarat spelet så det borde gå att göra om det nu finns. Det finns vad jag har sett bara race där man startar med förvalda bilar. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det finns ju race där man kan köra moddade bilar, ja tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Var?! :'( Redigerad 16 juni, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det finns väl inte äns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts