Brillan_14 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hej e dt nån som vet hur man lägger in egna låtar till radion funkar inte för mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Inne i mina dokument och sen gta sa profil eller där savegames är och in i en tom fil dolig förklaring för jag har inte spelet själv just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 De måste vara i WAV eller OGG för att det ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag hade vanliga mp3 låtar i den filen :">,,, det funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det funkar med mp3 för mig med ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hej e dt nån som vet hur man lägger in egna låtar till radion funkar inte för mig..... Är detta typ 3:e tråden om samma ämne på 3 dagar eller nåt? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29075 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Funkar fin fint med mp3 låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts