Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ok nu har jag gjort första klippet (prov bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Vad tycks om min då VickeX? Har inte läst alla inlägg efter detta men manuset var ju sådär.. Och ja vi har hela sommarlovet på oss och jag är inte chef eller någonting. Jag har bara hand om informationen. På förstasidan. På så sätt är alla som är med (dom som inte är med också) chef på sitt eget sätt. Så alla måste bedömma ditt manus. Sen behöver du ju "konkurenter." Och vad ska hända med cj? Någon som sätt bilden när cj smyger in på area 69? Det e så sneaky. Han måste typ få ett uppdrag av någon. Ja ni kan ju tänka lite mer på det Redigerad 18 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Så alla måste bedömma ditt anus Varför ska alla bedömma hans anus?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Varför ska alla bedömma hans anus?? :"> Fan också varför måste jag skriva så snabbt utan at kola på skärmen när jag postar. Editerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Här kommer prov inspelningen (ni måste inte göra exakt likadant om ni väljer mitt manus detta är bara exempel på hur mitt manus blir) http://rapidshare.de/files/2464638/SA_0002.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Varför ska alla bedömma hans anus?? Hahaha, skattar fortfarande åt det... Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Ta MJ_THE_GAMER's manus jag kan klippa ihop alla "scener" Hans är bättre än mitt Redigerad 18 juni, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Här kommer prov inspelningen (ni måste inte göra exakt likadant om ni väljer mitt manus detta är bara exempel på hur mitt manus blir) http://rapidshare.de/files/2464638/SA_0002.wmv.html Vad ville du visa med det där egentligen? Menar du att det där skulle vara en film? Och nej, jag tror att det är bättre om någon annan redigerar filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Alltså bara ett exempel på mitt manus men det blev inge bra. plus att jag bara slängde ihop nånting snabbt Edit:Jag är inte nöjd med den men som sagt slängde ihop nåt snabbt Redigerad 18 juni, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alltså bara ett exempel på mitt manus men det blev inge bra. plus att jag bara slängde ihop nånting snabbt Edit:Jag är inte nöjd med den men som sagt slängde ihop nåt snabbt Man ska väl åtminstone vara nöjd själv när man gjort en provinspelning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Man ska väl åtminstone vara nöjd själv när man gjort en provinspelning? Azore. Nu när du hittat hit kan du väll ändra topic titeln San Andreas The 'state' made of crime Tack Jacker mdf mailade mig att han kunde vara med. Vem är han? Han har inte skrivit någonting här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 *Ändrade topictitel enligt önskemål* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 *Ändrade topictitel enligt önskemål* Jag tror han menade att den skulle heta: San Andreas The state made of crime Men whatever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag tror han menade att den skulle heta: San Andreas The state made of crime Men whatever... Ja dom där prickarna var bara för att visa vad du skulle ändra. Men nu står det ju state iaf Såg just din film AdamZZ... Jo den var bra. Men man kanske skulle få veta lite mer. Eller ska det vara en text i början typ: Cj kom just hem efter att få, Ja sen åker han till typ cesar får ett uppdrag och då kan vi ändra texten där sen så typ smyger du dig in på area 69 men då blir du upptäckt och måste rymma. Sen skaffar du dig poliskläder och dödar vakterna en efter en för att tillslut sätta fast en sån här bomb på en bil sen går du sakta till närmaste bil. kör där ifrån... går ut ur bilen och spränger bomben. Du gör fusket så du får 4 eller 5 wwanted levels och ska rymma till en annan stad där du gömmer dig i en gränd oc¨h gör "bort med poliserna fusket. Eller så kan du hoppa i vattnet och simma en stund en kan nån röstskådis säga: Ingen kan hålla andan så länge ( ) och sen görr du fusket bort med wanted levels. Bra manus? Hehe näe men... Man kan väll ta bort replay, kartan, liven och fusk-rutan när man gör en film? Har för mig det iaf. Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Håller ni på med filmen eller?? Undrade bara för dom flästa filmerna blir det ingenting av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag kan vara "ihoppklippare" (lol) använder vegas video 4.0 och ä rättså skillad.. se min film i tråden bredvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag kan vara "ihoppklippare" (lol) använder vegas video 4.0 och ä rättså skillad.. se min film i tråden bredvid Jag kör med femman.. intressant projekt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Håller ni på med projektet fortfarande eller??? Skulle gärna vilja se den... Redigerad 28 juni, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jo,visst jag kan vara med....men typ skriv till mig på msn eller något.....timadolfsson@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Håller ni på med projektet fortfarande eller??? Skulle gärna vilja se den... Jag tror vi håller på men för att filmarna ska kunna filma måste dom ju veta vad dom ska filma. NMi måste ju bedömma mitt (Jo den var bra. Men man kanske skulle få veta lite mer. Eller ska det vara en text i början typ: Cj kom just hem efter att få, Ja sen åker han till typ cesar får ett uppdrag och då kan vi ändra texten där sen så typ smyger du dig in på area 69 men då blir du upptäckt och måste rymma. Sen skaffar du dig poliskläder och dödar vakterna en efter en för att tillslut sätta fast en sån här bomb på en bil sen går du sakta till närmaste bil. kör där ifrån... går ut ur bilen och spränger bomben. Du gör fusket så du får 4 eller 5 wwanted levels och ska rymma till en annan stad där du gömmer dig i en gränd oc¨h gör "bort med poliserna fusket. Eller så kan du hoppa i vattnet och simma en stund en kan nån röstskådis säga: Ingen kan hålla andan så länge ( tongue.gif) och sen görr du fusket bort med wanted levels.) och så måste vi ju ha fler manusförfattare.... Ok jag addar dig på msn antflaxx Redigerad 28 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts