Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag kan va me, men! Hur ska vi filma? Jo med fraps, men via MTA? Det finns ingen multiplayer verision till SA ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det värkar ju aldrig bli klart. Alla vill bara vara med i det hela tiden. Som jag sa fick inte jag vara med Ok, man det är rätta takter VickeX. Jag håller även med dig, det verkar aldrig bli klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 "The City made of crime"? Borde det inte vara "The state made of crime"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Tycker nästan att man ska vänta tills efter Lost In San Andreas projektet är klart. Onödigt med två saker samtidigt. Vadårå? Det är ju roligt med flera samtidigt. Tycker att det alltid är roligt med machinimas m.m., så kämpa på med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vadårå? Det är ju roligt med flera samtidigt. Men man vet aldrig, det kanske är jobbigt när man håller på med en film, så kommer det en annan och gör sin egen rulle så vill alla vara med i den istället. Men om det är lugnt så är det väl bara att köra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag kan va me, men! Hur ska vi filma? Jo med fraps, men via MTA? Det finns ingen multiplayer verision till SA ännu Men nån får ta ett klipp med typ svarta kläder. Sitter på ett flak. Skjuter på en bensinstation med rocket launcher. Sen gör någon annan ett klipp när cj kommer åkandes (innan han börjar filma har han också sprängt samma mack) och säger shit tar ut bra... ja... Och vad vill du hjälpa till med? Och Jacker ja . Vill någon göra en logo. Bättre en min som typ är bakom en bil som sprängs då kommer logon fram. Asså typ introt till filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Men nån får ta ett klipp med typ svarta kläder. Sitter på ett flak. Skjuter på en bensinstation med rocket launcher. Sen gör någon annan ett klipp när cj kommer åkandes (innan han börjar filma har han också sprängt samma mack) och säger shit tar ut bra... ja... Och vad vill du hjälpa till med? Och Jacker ja . Vill någon göra en logo. Bättre en min som typ är bakom en bil som sprängs då kommer logon fram. Asså typ introt till filmen Serverbytet klart. Nu kan vi fortsätta........ Vi behöver manusförfattare. Fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag kan filma...och kanske fixa lite musik....Skicka en sparfil till mig så kan jag börja spela in direkt..e bara i san fierro...håller på med bilskolan...behöver guld på burn'n'lap så har jag guld på alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag kan filma...och kanske fixa lite musik....Skicka en sparfil till mig så kan jag börja spela in direkt..e bara i san fierro...håller på med bilskolan...behöver guld på burn'n'lap så har jag guld på alla.. Mmm men vi behöver manusförfattare. Kan du vara det också eller eftersom du kan spela in på direkten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Mmm men vi behöver manusförfattare. Kan du vara det också eller eftersom du kan spela in på direkten.... Ska försöka tänka ut något.. Editerar om jag kommer på något.. Här kommer något jag kom på lite snabbt.. CJ går fattig med 1000$ då han plötsligt ser inside track skylten..Han går in och satsar på det högsta oddset...Då han vinner...Sedan blir han rik och åker med limousin till las venturas där han blir poker kung och roulette kung..han blir stört rik..och så en dag blir han rånad av ett ballas gäng..då startar kriget om att han vill ha tillbaka pengarna..han gör massa saker som att döda flera gäng med sniper och silenced 9mmpistolen..Då ger bossen till alla ballas (Kane) pengarna tillbaka ihopp om att han själv inte ska dö..Då kommer CJ,Sweet och två gängmedlemmar och dödar Kane..Då kan man spela in från uppdraget..När man ska döda Kane..Då händer det här.. CJ är jätte rik..han har även en flickvän..som blir kidnappad av okända folk..Han måste göra uppdrag och betala en stor summa för att få henne tillbaka..När han har gjort allt måste han rädda henne i en brinnande byggnad..(denise uppdraget..) Hör av dig.... --->MJ_THE_GAMER<--- Redigerad 18 juni, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Vad tycks om min då VickeX? Redigerad 18 juni, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Varför måste allting bli klart så fort? Ni har ju hela sommarlovt på er goddamnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Varför måste allting bli klart så fort? Ni har ju hela sommarlovt på er goddamnit! Mm, håller med dig där... --------- MJ_THE_GAMER: Det var ju bra manus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) San Andreas The City Made Of Crime (Första klippet) CJ kommer hem efter att ha blivit rånad. Hans morsa är mördad och han tänker hämnas han snor en bil och åker till ballas område knivhugger några. CJ blir allvarligt skadad av ballas efter han dödat några. Han sticker hem och letar efter några kompisar. (Andra klippet) CJ har massor av kompisar med sig sticker till ballas område och startar gängkrig. Kompisarna dör och CJ sticker till polisstationen hämtar dildon och åker till en flickvän (vilken som helst) Var det jag kom på just nu CJ blir allvarligt skadad av ballas efter han dödat några(efter han dödat så många han hinner inann han dör ) Redigerad 18 juni, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 CJ blir dödad av ballas efter han dödat massor. Han sticker hem och letar efter några kompisar. Kan en död man sticka hem och hämta kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 San Andreas The City Made Of Crime (Första klippet) CJ kommer hem efter att ha blivit rånad. Hans morsa är mördad och han tänker hämnas han snor en bil och åker till ballas område knivhugger några. CJ blir dödad av ballas efter han dödat massor. Han sticker hem och letar efter några kompisar. (Andra klippet) CJ har massor av kompisar med sig sticker till ballas område och startar gängkrig. Kompisarna dör och CJ sticker till polisstationen hämtar dildon och åker till en flickvän (vilken som helst) Var det jag kom på just nu Så CJ dör och sedan sticker han hem igen? Allvarligt så var det där sämst, ingen genomtänkt handling precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men hallå man kommer till sjukhuset efter man dött sen sticker man hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Så CJ dör och sedan sticker han hem igen? Allvarligt så var det där sämst, ingen genomtänkt handling precis... Ord! -ramsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ändrat det står allvarligt skadad nu jag skrev det snabbt så jag tänkte inte på hur det blev men men jag hittar fel senare och rättar jag dom om ni hittar fel kan ni gärna skriva upp dom om ni vill att det ska stå något annat istället för allvarligt skadad så säg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har byggt på mitt lite nu..Hoppas det blir mitt manus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts