VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Hej. Någon som är med på att göra en film? San Andreas The City made of Crime. Jag tänker inte ta åt mig äran jag kan ju bara fixa musik å sånt. Men ni som är med kan ju typ göra ett litet klipp från san andreas när du typ smyger bakom en polis med en kniv. Dödar han. Gömmer dig bakom någonting. Sen kutar du i en bil och kör ner i vattnet. Sen har någon annan gjort ett klipp från det stället i vattnet så då kör man typ slowmotion sen efter plasket är det de andra klippet då typ snor cj en båt och så. Ja typ så fast den ska ju ha handling. Om ni är intreserade kan ni skriva här att du är med. Vi behöver: 1. Röst karaktärer 2. "Filmare" (som filmar klipp) 3. Ihop klippare/mixare 4. Manusförfattare 5. Musikfixare som fixar musik till filmen. Med just nu: Gunde5 (Musikfixare) ZliPp (Musikfixare/"Filmare"?) MJ_THE_GAMER (Musikfixare/"Filmare") Redigerad 17 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Lite som lost in san andreas alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Känner mig lite sugen . Men ska först klara spelet, *spoiler*Hade glömt bort att man måste ta över territorium innan man kunde göra end of the line, så gjorde det lite snabbt, så ligger på end of the line, måste bara bli fireproof Isf som musikfixare eller filmare. Men om något ska spelas in i Los Santos så har jag en fråga *spoiler* När man klarat end of the line, blir staden "normal" igen? Jag menar, staden är ju helt fuckt up nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Lite som lost in san andreas alltså? JJapp fast det är väll en serie. Alldrig riktigt begripigt mig på det. Mailade Jocken eller vem som nu har hand om det men han svarade alldrig. Men annars ja. Fast detta blir liksom en film. EDITERAR första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) En sak bara, Sen har någon annan gjort ett klipp från det stället i vattnet då måste man väll skicka sparfilen till nästa som ska filma, så cj har samma kläder . Redigerad 16 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 En sak bara, då måste man väll skicka sparfilen till nästa som ska filma, så cj har samma kläder . Man kan säga vilka kläder man har. Sen kan ju den som klipper ihop allting vara som en informatör. Så när han fått det allra första klippet bärettar han för nästa vilka kläder han/hon ska ha vart hon eller han ska va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Man kan säga vilka kläder man har. Sen kan ju den som klipper ihop allting vara som en informatör. Så när han fått det allra första klippet bärettar han för nästa vilka kläder han/hon ska ha vart hon eller han ska va Aha, okey . Men som sagt ska bara klara sista uppdraget, så kan jag provfilma något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Känner mig lite sugen . Men ska först klara spelet, *spoiler*Hade glömt bort att man måste ta över territorium innan man kunde göra end of the line, så gjorde det lite snabbt, så ligger på end of the line, måste bara bli fireproof Isf som musikfixare eller filmare. Men om något ska spelas in i Los Santos så har jag en fråga *spoiler* När man klarat end of the line, blir staden "normal" igen? Jag menar, staden är ju helt fuckt up nu. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Aha, okey . Men som sagt ska bara klara sista uppdraget, så kan jag provfilma något. Ok då kan du testa provfilma någonting som skulle kunna vara början av en film. Typ. När cj åker från flygplattsen. Sen lägger man in nån röst: Ja. Fixa någonting snyggt som skulle kunna vara en början.. Gjorde en svinful logo på några minuter i paint http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/San_Andreas-_The_city_made_of_crime.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Hm, du får säga lite mer exakt vad jag ska testfilma. Kommer inte på något. Gjorde en kort, ful och tråkig film på 30sek (alltså, tog ca 30sek o göra den) kvalitén suger, men det var mest för att testa hur mycket fps det gick att få(hade ca 35-45) går att fixa lite bättre kvalité. Kallar filmen för skjuta mot folk, vilket jag gör i 5sek, så det är ingen rolig film . Om den inte fungerar, ladda ner divx codec.(annars så kan du bara ladda ner divx player, den som är gratis) ThE BaJS FilM Juste, tog bort ljudet också Om du inte orkar tanka, kolla på den här(tror det fungerar)(eller inte, tror ändå inte de)(blev ju fel, trode det gick att uploada där, men det blev konstigt) ^^SKit i de jag skrev http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_huh.png' alt=':huh:'> , tanka bara: här! Edit, jo det första fungerade, sså om du ite orkar tanak 1mb, så kolla på den där! Tog inte äns bort "huden" Redigerad 16 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag kan spela teater bra och kan tänka mig vara röstkaraktär. Och jag kan klippa film. Jag går teater på gymnasiet så jag är kan ju liksom det. Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ja la nyss 2 glassar över mina fläktar som e fästa ovanfå min dator 10 grader kallare i datan nu ca 14 grader fy fan va kul asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ja la nyss 2 glassar över mina fläktar som e fästa ovanfå min dator 10 grader kallare i datan nu ca 14 grader fy fan va kul asså Jaha, vem bryr sig? Det hör inte direkt till ämnet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jaha, vem bryr sig? Det hör inte direkt till ämnet heller. HAHA vet jag väl men det var kul ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ska den va som the introduction typ? Asså vad jag menar e att kommer det vara en "riktig" film, me handling o alltihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ska den va som the introduction typ? Asså vad jag menar e att kommer det vara en "riktig" film, me handling o alltihop? Japp. Typ en riktig film. Kanske 40 minuter. som en barnfilm fast dom brukar vara 50. Men ja =P Om vi orkar kan vi göra en 1 h 30 min lång film ¨ Vi behöver Manusförfattare... Nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag kan inte komprimera filmer i virtualdub längre :'( , vet ni något annat program? Läs här om ni vill hjälpa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag kanske kan bli manus författare men jag måste ha lite tid att tänka ut nått och förrestenm kanske jag inte alls kommer på nått men vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Tycker nästan att man ska vänta tills efter Lost In San Andreas projektet är klart. Onödigt med två saker samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Det värkar ju aldrig bli klart. Alla vill bara vara med i det hela tiden. Som jag sa fick inte jag vara med EDIT: Skriver ett litet kort manus.. (början:) Carl "CJ" Johnsson bor i San Andreas... Cj är ute och cruise:ar med sin Bullet som han fått från bilskolan. När plötsligt: OMG... en bensinmack har xploderat.. O nej. En tjej är instängd innuti. (gör uppdraget när man räddar denise o filma)... Nä det vart inge bra. Men om typ några gangsters kommer på ett flak och spränger en bensinmack (då börjar låten This fire) sen åker cj förbi o säjer Fuck!. Han tar fram sin brandsläckare som han lyckligtvis har i sin bil. Släcker lite av elden då kommer brandbilen. Ja. Fast jag e ju inge bra manusförfattare. Någon som vill? Kanske inte _nightmare_ Redigerad 16 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts