Sniper Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Tja! Jag hittade en mod på GTA Gaming som gör att Draw-Distance minst 10 dubblas, man kan i ett flygplan se till San Fierro från Las Venturas!!! Man kan använda modden utan att börja om från början i spelet. OBS! Den modden är inte för långsamma datorer!! Draw_Distance.zip Redigerad 16 juni, 2005 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Prova! rekomenderas! buggar kan uppkomma när man flyger! Den läggs i Rockstar/GTA San Andreas/Data GLÖM INTE ATT GÖRA EN BACKUP PÅ DEN GAMMLA FILEN! /MVH crEjbi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har använt den ganska länge nu och det är väl bra förutom att min Stamina har försämrats kraftigt.. hade fullt förut och nu blir han trött efter ett litet tag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har använt den ganska länge nu och det är väl bra förutom att min Stamina har försämrats kraftigt.. hade fullt förut och nu blir han trött efter ett litet tag! Men det har väll inte med "Drawdistancen" att göra?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tja! Jag hittade en mod på GTA Gaming som gör att Draw-Distance minst 10 dubblas, man kan i ett flygplan se till San Fierro från Las Venturas!!! Man kan använda modden utan att börja om från början i spelet. OBS! Den modden är inte för långsamma datorer!! . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29272 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Precis som Kaboom skriver. Finns redan en tråd ang detta. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29272 *LÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts